روش‌های پاک‌کردن لکه روغن روی پارچه

لکه بی‌لکه‌!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از جذب ۱۰ هزار تن قیر و اجرای ۵۱۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۹۵۱۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی اظهار کرد: سهمیه قیر جذب شده از سال ۱۴۰۱ تا چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰ هزار تن است و طی این مدت نیز ۵۱۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان همدان بهسازی و روکش آسفالت شده و این روند تا پایان فصل کاری سال جاری ادامه خواهد داشت.

 وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۱ کیلومتر از محورهای استان بهسازی و روکش آسفالت شده که حدود ۱۱۸ کیلومتر راه شریانی و اصلی،۶۳ کیلومتر راه فرعی و ۴۰ کیلومتر آن راه روستایی بوده است.

وی تصریح کرد: ارتقاء ایمنی و منظرآرایی راه‌های استان همدان جزو اولویت های این اداره کل است که در همین راستا ۵۲ نقطه مصوب پرتصادف و دارای تصادف آشکارسازی شده و ۲۸ نقطه نیز تا قبل از شروع سفرهای اربعین سال جاری اصلاح و رفع خواهد شد.

آهکی با اشاره به آمادگی کامل راهداری استان برای استقبال از زوار اربعین حضرت ابااعبدالله حسین(ع) گفت: عوامل راهداری استان همدان به طور شبانه‌روزی مشغول آماده‌سازی و افزایش ایمنی راه‌ها استان هستند و به همین منظور پنج اکیپ خط کشی، ۱۵ اکیپ روکش آسفالت، سه اکیپ درزگیری، ۹ اکیپ لکه گیری و چاله گیری، سه اکیپ روشنایی، ۵۰۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۵۰ اکیپ امانی در ۲۵ راهدارخانه و ۴۲ مجتمع خدماتی در خدمت مردم و زوار اربعین حسینی خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها