معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

منطقه ویژه اقتصادی زنجان زمینه ساز تحول در توسعه اقتصادی استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: منطقه ویژه اقتصادی زنجان زمینه ساز تحول در توسعه استان و اصلی‌ترین قطب اقتصادی استان خواهد بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: منطقه ویژه اقتصادی زنجان زمینه ساز تحول در توسعه استان و اصلی‌ترین قطب اقتصادی استان خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۱۸۸۵۰
به گزارش جام جم آنلاین زنجان، حسین محمدی در دیدار با اعضای هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی زنجان با بیان اینکه تسریع در فرآیند آماده سازی و فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی زنجان مورد تاکید استان است، افزود: کار تخصیص زمین این منطقه خوب پیشرفته است و امیدواریم ظرف یک ماه آینده تمامی موارد مربوط به آن نهایی شودو بتوانیم موافقت اصولی منطقه رو از دبیرخانه شورای عالی مناطق ویژه اقتصادی کشور اخذنماییم. محمدی با بیان اینکه راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی زنجان موجب افزایش قابل توجه در Gdp استان است، اظهار کرد: مجری آماده سازی این منطقه یک تیم قوی و با تجربه در کشور است و انتظار داریم با انتخاب مشاوران توانمند محلی واستفاده از ظرفیت استان به سرعت وارد فاز عملیاتی بشویم. وی به لزوم تسریع در اجرای زیرساخت های مورد نیاز در منطقه ویژه اقتصادی زنجان تاکید کرد و ادامه داد: جایابی محدوده منطقه ویژه اقتصادی بسیار دقیق بوده و محدوده تعیین شده از بابت دسترسی به فرودگاه، شهرک صنعتی و اتصال به خط ریلی شرایط مناسب و ایده آلی دارد و مطمئنا در تامین زیرساختها برای منطقه تسریع خواهدشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها