مراسم تقدیر از خبرنگاران برتر روزنامه «جام جم» برگزار شد

«خبرنگاری» هزار عشق و هزار رنج

سالروز شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار نام‌گذاری شده است. این روز، نمادی برای تکریم و تقدیر تلاشگران آگاهی بخشی و روشنگری یعنی خبرنگاران عزیز است.
کد خبر: ۱۴۱۸۸۳۶
نویسنده امیر سرتیپ آشتیانی - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

اهمیت این روز علاوه بر بزرگداشت جایگاه والای شهید، سمبلی برای پاسداشت جریان ارزشمند آگاهی متعهدانه و سالم برای ملت عزیزمان است؛ جریان مهمی که در نهضت مبارزات ملت بزرگ ایران علیه طاغوت پایه‌گذاری و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی‌مان پیگیری شده است.

 جریانی که براساس اقدام مبتنی برتفکر، تعقل و معرفت برخاسته از متن ایمان و معارف الهی بنا نهاده شده است. در این سال‌ها خبرنگاران حامیان و پیگیری‌کنندگان شعارهای زنده، اصیل، ارزش‌های والا و پویای انقلاب اسلامی بوده‌اند و با خردمندی، خردورزی، تقوا و در نظر داشتن منافع و امنیت ملی با وجود فراز و نشیب‌های فراوان، متعهدانه برای پیشرفت میهن‌اسلامی و تحقق شعارهای انقلاب اسلامی تلاش کردند.

سال‌هاست که نظام مظلوم و مقتدر اسلامی ما توسط رسانه‌های غربی و ضدانقلاب مورد هجوم گسترده دروغ، اهانت، تهمت، ترویج بی‌اعتمادی و نفاق قرار گرفته و این خبرنگاران مومن، متعهد و ارزشی بودند که وظیفه سنگین روشنگری، ارسال اخبار درست، تبیین دقیق مسائل، تحلیل و تفسیر صحیح رویدادها را به‌عهده گرفتند و در صحنه نابرابر، جنگ نرم را مجاهدت کردند.

اینجانب به سهم خودم ضمن قدردانی از جامعه با ایمان و پر از امید خبرنگاران به‌ویژه تلاشگران عرصه خبررسانی دفاعی این روز را به تمام این عزیزان تبریک عرض می‌کنم و به شهدای گرانقدرمان به‌ویژه شهدای خبرنگار و خانواده مکرم آنان ادای احترام می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها