یک فعال سیاسی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

نقش صداوسیما در افزایش مشارکت انتخاباتی بی‌بدیل است

یک فعال سیاسی با بیان اینکه رسانه ملی همیشه در حماسه‌های مختلف نقش موثر تعیین کننده‌ای داشته است، گفت: صداوسیما می‌تواند با روشنگری‌هایی که می‌کند و با دعوت از افرادی که در این زمینه صاحب نظر هستند اهمیت انتخابات مجلس را برای مردم تبیین کند.
کد خبر: ۱۴۱۸۶۴۱

لطف الله فروزنده در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص نقش صدا و سیما در افزایش مشارکت در انتخابات مجلس گفت:  رسانه ملی به عنوان رسانه‌ای که مورد اعتماد عموم مردم است همیشه در حماسه‌های مختلف نقش موثر و تعیین کننده‌ای داشته است.

وی ادامه داد: رسانه ملی می‌تواند با روشنگری‌هایی که می‌کند و با دعوت از افرادی که در این زمینه صاحب نظر هستند؛ هم اهمیت انتخابات مجلس را برای مردم تبیین کند و هم ترفند‌های دشمنان را برای کم اهمیت انتخابات به نمایش بگذارد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه رسانه ملی  می‌تواند از اهمیت مجلس و نقش کلیدی آن در اداره جامعه بگوید، تصریح کرد: صدا و سیما نقش بی نظیری در این زمینه بر عهده دارد.

فروزنده گفت: البته ناگفته نماند که باید صدا و سیما بداند مخاطبان مختلفی با سلایق متعدد دارد و عموم مردم مخاطبان آن هستند، بنابراین باید براساس سلیقه مخاطب برنامه‌ریزی کند.

وی تصریح کرد: مردم نیز به خوبی نشان داده‌اند که اگر برنامه خوب و قابل اعتمادی در صدا و سیما طراحی و اجرا شود از آن استقبال می‌کنند، بنابراین اگر صدا و سیما به خوبی از ظرفیت خود استفاده کند و با سعه صدر و به خوبی حرکت کند می تواند هم سلامت انتخابات را همچنین زمینه مشارکت، رقابت و کارآمدی مجلس را به نمایش بگذارد.

فروزنده با بیان اینکه رهبری روی بالاترین میزان مشارکت تأکید داشته‌اند، خاطرنشان کرد: صدا و سیما می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها