مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین

جذب هفت سرمایه‌گذار در نواحی صنعتی استان قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: هفت سرمایه گذار طی چهار ماهه امسال در نواحی صنعتی استان جذب شده و برای ساخت واحد تولیدی زمین دریافت کردند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: هفت سرمایه گذار طی چهار ماهه امسال در نواحی صنعتی استان جذب شده و برای ساخت واحد تولیدی زمین دریافت کردند.
کد خبر: ۱۴۱۸۳۹۹
مهرداد نوری – جام جم آنلاین قزوین: رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: هفت سرمایه گذار طی چهار ماهه امسال در نواحی صنعتی استان جذب شده و۲ هکتار زمین برای ساخت واحد‌های تولیدی به این سرمایه گذاران واگذار شده است. وی اظهار کرد: پنج سرمایه گذار متقاضی در ناحیه صنعتی آوج و ۲ سرمایه گذار نیز در ناحیه صنعتی اسفرورین زمین دریافت کردند. این مسوول با بیان اینکه با بهره برداری از طرح‌های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران برای بیش از ۱۳۰ نفر در نواحی صنعتی استان قزوین به طور مستقیم اشتغالزایی می‌شود، گفت: از این میزان ۳۲نفر سهم ناحیه صنعتی اسفرورین و ۹۹ نفر نیز به ناحیه صنعتی آوج اختصاص دارد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، میزان سرمایه گذاری مربوط به سرمایه گذاران را بیش از ۱۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۹۲۴ میلیارد ریال از این میزان مربوط به ناحیه صنعتی اسفرورین و سایر به ناحیه صنعتی آوج اختصاص دارد. وی از نواحی صنعتی به عنوان بهترین مکان و فرصت برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی جوانان براساس مزیت‌های اقتصادی شهر‌های کوچک و مناطق روستایی نام برد و گفت: طی سال‌های اخیر رشد خوبی را در سرمایه گذاری در نواحی صنعتی استان داشتیم و ناحیه صنعتی طارم سفلی نیز آماده سازی و واگذاری اراضی آن به سرمایه گذاران آغاز شده است. نواحی صنعتی از شهرک‌های صنعتی کوچک‌تر بوده و مساحت آن‌ها زیر ۱۰۰ هکتار است. استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها