نشست هم اندیشی کمیته ها و مواکب سامراء و بلد به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ، دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ برگزار گردید.
کد خبر: ۱۴۱۸۰۶۷

در این نشست که با حضور کمیته های این قرارگاه و مدیران مواکب شهر ساکراء و بلد برگزار گردید ، سردار امین شریعتی ; فرمانده ی قرارگاه اربعین سامراء و بلد ، حجت الاسلام دکتر خاموشی ;ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ، سردار شوشتری از ستاد عتبات عالیات ، جهت ارائه توصیه ها و نکاتی برای دست‌اندرکاران برپایی مواکب اربعین در شهر سامراء و بلد حضور به هم رسانیدند .
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و رسانه ی قرارگاه اربعین سامراء و بلد ، این نشست به منظور هماهنگی هرچه بیشتر موکب داران با دست اندرکاران قرارگاه اربعین سامراء و بلد و همچنین ارائه ی راهکارها ، پیشنهاد و تعاملات لازم جهت استقبال و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی صورت گرفته است.
در ابتدای این نشست ، سردار امین شریعتی با پیش‌بینی حضور میلیونی زائرین اربعین در شهر سامرا و بلد ، به بیان هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولین کشور عراق و ارائه ی کلیات برنامه های کمیته های قرارگاه اربعین سامراء و بلد پرداخت و پس از آن خادمین و مسئولین برپایی موکب ها به ارائه نظرات، پیشنهادات و طرح چالش‌ها و معضلات سالهای گذشته جهت تسهیل و رفع آنان برای اربعین ۱۴۰۱ پرداختند و پس از آن ، مسئولین کمیته ها برنامه های خود جهت استقبال هرچه بهتر از زائران اربعین در شهر سامرا و بلد را ارائه نمودند .
همچنین مقرر گردید با توجه به پیش‌بینی حضور میلیونی زائران ایرانی در کشور عراق ، موکب های شهر سامرا و بلد ، از روزهای ابتدایی ماه صفر ،   یعنی از ۱ شهریور الی ۱۷ شهریور ، خود را آماده ی استقبال و پذیرایی از زائران حرم امامین  عسکریین(ع) نمایند.

newsQrCode
برچسب ها: اربعین سامرا محرم
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها