گزارش سالانه آمریکا درباره سیاست‌های ایران را بررسی کرده ایم

تهدیدنمایی از ایران قوی

در جغرافیای روح قدرتمند و بلندنظر ملت ایران، یک کانون مرکزی «عشق به حسین» وجود دارد که دشمنان سیاسی و فرهنگی این سرزمین، هیچ‌گاه،‌ نخواسته‌اند آن را ببینند و درباره آن اندیشه کنند و به  تشعشع پایان‌ناپذیر آن،‌ اعتراف کنند و به نقش سازنده و قدرت‌آفرین آن در پهنه وسیع و بی‌کرانه «هویت ملی»،‌ احترام بگذارند.
کد خبر: ۱۴۱۷۵۰۲
نویسنده سینا واحد - نویسنده

«B.B.C ــ فارسی» از آن روزی که دشمنی رسانه‌ای را،‌ با «ایران قوی» کلید زده و هر روزه از لندن،‌ «موج دروغ و فریب و دشمنی» با تاریخ ایران را،‌ در فضا، پخش می‌کند؛ حتی از انعکاس اخبار مربوط به ماه محرم،‌ خود را،‌ دور نگه می‌دارد و از کنار،‌ این ۱۰روزه «نمایش تاریخی قدرت کلمه حسین» چونان رسانه نابینایی، می‌گذرد و هیچ نگاهی به آتشفشان پرحرارت و سوزان هیجان بزرگ ملی ملت ایران، نمی‌اندازد... چرا و به‌ چه دلیل این رسانه‌های دست‌ساز انگلیس و اروپای آزاد،‌ این‌گونه رفتار می‌کنند و جرات رویارویی با «حسین دوست‌داشتنی ایرانیان» را ندارند و رسانه پرمدعای خویش را،‌ در تاریکی‌های پرابهام لندن،‌ پنهان می‌کنند تا قدرت عظیم روزگاران،‌ از این روزهای پرشکوه و از این «۱۰روزه‌های اقتدارآفرین»،‌ بگذرد و از هیجان بزرگ ملت ایران، در کوچه‌ها و خیابان‌ها و شهرها، بکاهد.

تا، آنان، دوباره جرات نگاه به «ایران بزرگ» را،‌ از راه دور و بعید،‌ به‌دست آورند و دشمنی و فریب‌کاری را، در خط تولید رسانه‌ای، فعال سازند. حقیقت محض،‌ این است که: دشمن و دشمنان ایران امروز جرات ندارند، به «سپهر قدرتمند ده روز حسین»، نگاه بکنند و درباره آن بیندیشند و به نقش و نگار کلمه حسین بر صفحه بی‌انتهای دل و روح جامعه ایرانی، چشم، می‌اندازند، تا «هویت پرقدرت و پرثروت» ملت ایران را، آن‌گونه که توسط پنجه‌های طلایی تقدیرالهی، رسم گشته است،‌ ببینند. برای این‌که،‌ می‌دانند؛ اگر به این «پهلوان همیشه آماده برای جنگ و نبرد» چشم بیندازند؛ لبریز از احساس ضعف و بدبختی و بی‌فردایی، خواهند شد و دیگر، نمی‌توانند در برابر این «هویت همیشه زنده و پرقدرت»، سر بلند کنند و به دشمنی رسانه‌ای، ادامه دهند. دشمنان رسانه‌ای ایران امروز که نمایندگان تام‌الاختیار دشمنان قسم‌خورده سرزمین ایران، هستند و با بیش از نیم‌قرن سلطه کامل سیاسی، «نفت» و «ذخایر گرانبهای» ملت ایران را، به غارت بردند؛  توانستند جزیره استراتژیک «بحرین» را، با کمک سازمان ملل، از جغرافیای ایران، بدزدند؛... .... از «محرم ایران پنجاه‌و‌هفت» و «سپهر قدرتمند ۱۰روزه حسینی»، ضربه ذلیلانه، خوردند و در گرداب بی‌چارگی غوطه‌ور گشتند.خشم خروشانی که از محرم ایران پنجاه‌وهفت، شعله کشید و سلطه آهنین انگلیس و آمریکا را، ذوب کرد؛ همچنان، شعله‌ور است و سلطه‌سوز و تا، تمامی خاورمیانه قرآنی و اسلامی را، از همه سلطه‌های تمدنی کافرانه، پاک نکند؛ آرام، نخواهد گرفت. 

«سپهر قدرتمند ۱۰روزه حسینی»، نقش تکاملی خویش را از سال پنجاه‌وهفت، آغاز کرده است و هر سال، بسیار قدرتمندتر از سال گذشته، در صحنه‌های نبرد ارزش‌ها، معنویت‌ها و اندیشه‌ها ظاهر شده است و این نقش جهانی، تا پاکیزگی جهان بشریت از همه کژفهمی‌ها و کژفکری‌ها و دژخوئی‌های سلطه‌ورزانه، ادامه خواهد یافت؛ ادامه‌ای با هیجانو با قدرت... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها