برپایی ۵۰ موکب استان قزوین در پیاده‌روی اربعین در خاک عراق
رئیس ستاد توسعه عتبات عالیات استان قزوین

برپایی ۵۰ موکب استان قزوین در پیاده‌روی اربعین در خاک عراق

استاندار قزوین گفت: بنابر اعلام مراجع رسمی، استان قزوین رتبه نخست کشور در بحث امنیت سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است.
استاندار قزوین گفت: بنابر اعلام مراجع رسمی، استان قزوین رتبه نخست کشور در بحث امنیت سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۴۱۷۳۰۸

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین:محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین گفت: استان قزوین در برخی از حوزه‌های مسئله‌دار مانند توزیع مرغ که در ماه‌های گذشته در خیلی از استان‌های کشور با چالش همراه شده بود، مشکل زیادی نداشت و این مهم با همکاری خوب تولیدکنندگان و مدیریت خوب دستگاه‌ها انجام شده است. وی افزود: در حوزه تولید مرغ علی رغم اینکه استان‌های دیگر با کاهش جوجه ریزی مواجه بوده اند، در استان قزوین فرآیند ثابت و رو به رشدی وجود دارد که این مهم هم شایسته تقدیر است. اعلایی گفت: در بحث نان موضوع صف تا بخش عمده‌ای برطرف شده و از این پس بیشتر بر نظارت کیفی تاکید داریم. استاندار قزوین اضافه کرد: در حوزه تورم که شاخص کلی در بازار است، استان در مسیر بهبود قرار دارد و به میانگین کشوری نزدیک می‌شود که این موضوع هم نتیجه تلاش مدیران است. نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: امسال شعار کلیدی کشور مهار تورم است و در کنار حمایت‌های قیمتی از تولید باید به فکر مهار تورم هم بود، هرچند اقدامات منجر به بهبود نرخ تورم در استان شده است و رشد قیمت‌ها در استان نسبت به استان‌های دیگر تا حدود زیادی کنترل شده است، ولی باز هم باید این موضوع با توان بیشتر دنبال شود. وی افزود: بنابر اعلام مراجع رسمی، استان قزوین رتبه نخست کشور در بحث امنیت سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است که این مهم حاصل فرهنگ بالای استان و همراهی خوب بین مردم و فعالان اقتصادی و تدابیر دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی استان است. اعلایی با بیان اینکه بر اساس این رتبه، قزوین امن‌ترین استان کشور برای سرمایه گذاری است، اضافه کرد: این رتبه نشان دهنده بستر مناسب استان برای توسعه سرمایه گذاری است و باید به عنوان یک فرصت در دستور کار قرار گیرد و در سطح کشور بازتاب پیدا کند. استاندار قزوین اظهار داشت: فرآیند خرید گندم به صورت جدی پیگیری شود و مطالبات کشاورزان هم در دستور کار قرار گیرد تا مثل سال گذشته که رکورد خوبی کسب شد امسال هم همینگونه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها