استقرار توده هوای گرم در ۵ روز آینده
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا:

استقرار توده هوای گرم در ۵ روز آینده

مدیرکل مدیربت بحران استان تهران در خصوص افزایش ذرات آلاینده های هوا در استان هشدار داد و گفت: مدیریت بحران آماده باش کامل است.
کد خبر: ۱۴۱۷۲۷۰

به گزارش جام جم آنلاین، حامد یزدی مهر عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از تمدید هشدار سطح زرد وزش باد شدید و گردوخاک توسط هواشناسی خبر داد و گفت: این سامانه از فردا دوشنبه دوم مرداد آغاز و تا روز پنج‌شنبه پنجم مرداد ادامه خواهد داشت.

یزدی مهر در خصوص افزایش ذرات آلاینده هوا نیز هشدار داد و عنوان داشت: پیرو هشدار قبل همچنان توصیه مدیریت بحران به افراد دارای بیماری تنفسی و قلبی و سالمندان اجتناب از تردد در فضای باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت: طبق پیش بینی هواشناسی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و احتمال وزش خیلی شدید موقتی به ویژه در بازه زمانی بعدازظهر تا شب در نیمه جنوبی و غربی استان تهران مورد انتظار است.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم در مواقع صدور هشدار وزش باد از حضور در ارتفاعات و پارک خودرو کنار درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی خودداری کنند. یزدی مهر از آماده باش مدیریت بحران نیز خبر داد و بیان داشت: برای دستگاه‌های عضو ستاد نیز ابلاغیه هشدار ارسال شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها