در شورای اداری دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد؛

توهین به قرآن، اهانت به همه ادیان الهی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به حرکت توهین آمیز نیروی سرسپرده موساد در سوئد اشاره کرد و گفت توهین به قرآن، اهانت به همه ادیان الهی است.
کد خبر: ۱۴۱۷۱۰۴

جام جم آنلاین - خوزستان، سردار عبدالرضا مرادحاجتی امروز 31 تیر در جلسه شورای اداری دفاع مقدس به حرکت توهین آمیز نیروی سرسپرده موساد در سوئد اشاره کرد و اظهار داشت: توهین به قرآن، اهانت به همه ادیان الهی است.

وی افزود: این مرتد سرسپرده با حرکت خود ماهیت پلید و پوشالی احترام به عقیده را نه در کشور سوئد که در فرهنگ غرب به چالش کشاند چرا که با وجود چندین باره اهانت به کتاب مقدس بشریت و اسلام، کوچکترین برخوردی با این شخص نشد در حالی که این اهانت، احساسات پاک میلیون‌ها مسلمان را در دنیا جریحه دار کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با تاکید بر این که دولت سوئد بابت میزبانی از این شخص در انجام این اهانت باید از همه مسلمانان جهان عذرخواهی کند، گفت: وحدت کشورهای مسلمان و در راس آن ارتباط ایران با عربستان و دیگر کشورهای منطقه باعث آزار و اذیت خیلی از کشورها منجمله رژیم غاصب اسرائیل شد و این گونه حرکات نشانه عقده گشایی و خشم آن‌ها از این اتحاد است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها