نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام‌جم آنلاین:

كشورهای اسلامی روابط خود با سوئد را قطع كنند

همراهی دولت سوئد با صهیونیسم بین‌الملل در اهانت به اعتقادات و ارزشهای دینی دو میلیارد مسلمان در دنیا از سوی كشورهای اسلامی بدون پاسخ نخواهد ماند و دولت این كشور باید تاوان این اقدام را بپردازد.
همراهی دولت سوئد با صهیونیسم بین‌الملل در اهانت به اعتقادات و ارزشهای دینی دو میلیارد مسلمان در دنیا از سوی كشورهای اسلامی بدون پاسخ نخواهد ماند و دولت این كشور باید تاوان این اقدام را بپردازد.
کد خبر: ۱۴۱۷۰۱۰
نویسنده فتاح غلامی - جام جم آنلاین

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی عضو كمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام‌جم آنلاین با اشاره به اقدام دولت سوئد در اجازه دادن به فرد توهین كننده به ارزشهای دو میلیارد مسلمان جهان در هتك حرمت به قرآن خاطرنشان كرد: یقینا پشت پرده این اقدام شنیع، صهیونیسم بین‌الملل دخیل است و آنها از همه ابزار و امكانات خود استفاده می‌كنند تا با تحریك كشورها از جمله دولت سوئد رویه زشتی را در مواجه به مسلمانان جهان در پیش بگیرند.

نماینده آذرشهر، اسكو و تبریز با بیان این‌كه كشورهای اسلامی حتما باید واكنش قاطعانه‌ای را در برابر این اقدام توهین آمیز از خود نشان دهند تصریح كرد: اولین گام این است كه دولت‌های اسلامی از جمله ایران خواستار برگزاری فوری كنفرانس كشورهای اسلامی باشد و در خصوص نحوه مقابله با این اقدام رایزنی كنند. طبعا یكی از طرح‌ها می‌تواند این باشد كه كشورهای اسلامی به دولت سوئد این هشتدار را بدهند كه جلوی هر گونه هتاكی نسبت به ارزشهای دینی را بگیرد وگرنه در صورت تكرار چنین اقداماتی همه كشورهای اسلامی با سوئد قطع رابطه كنند.

میرتاج الدینی درباره واكنش مناسب دستگاه دیپلماسی كشورمان گفت: دولت جمهوری اسلامی هم در كنار این اقدام مشترك هم می‌تواند در صورت تكرار این رویه از سوی دولت سوئد هم با این كشور قطع رابطه كند. طبعا این مواجه مشترك شامل تحریم كالاهای سوئدی در بین كشورهای مسلمان نیز خواهد شد. 

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: این اقدام دولت سوئد توهینی بی‌شرمانه علیه اعتقادات اسلامی دو میلیارد مسلمان بود. این در حالی است كه این كشور مدعی آزادی است اما حقیقت ماجرا این است كه سوئد از آزادی لیبرالیستی حرف می‌زند و هر گونه فساد، ظلم و بی‌بندباری را آزاد می‌داند اما در كنار آن با حجاب دختران مسلمان در مدارس برخورد می‌كند و جلو هر گونه اظهار نظر درباره هولوكاست را می‌گیرد. این رفتار دوگانه حاكی از آن است كه مفاهیمی مثل آزادی و حقوق بشر در این كشور نشانه پوچی لیبرالسیم است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها