اولویت اقدامات عمرانی با پیمانکار بومی است
استاندار گلستان در اولین جلسه شورای فنی استان؛

اولویت اقدامات عمرانی با پیمانکار بومی است

استاندار گلستان گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان 3 هزار و 500 واحد مسکونی به متقاضیان نهضت ملی مسکن تحویل خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۱۵۵۸۸
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  دکتر علی‌محمد زنگانه در جلسه شورای مسکن که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: تمامی مصوبات شورای مسکن استان باید به صورت کامل اجرایی شود.
وی ادامه داد: به هیچ عنوان کوتاهی و سهل‌انگاری در موضوع اجرای نهضت ملی مسکن پذیرفتنی نیست و انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها با تمام توان در راستای تکمیل این پروژه با اهمیت تلاش کنند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان 3 هزار و 500 واحد مسکونی با توکل بر پروردگار به متقاضیان تحویل خواهد شد.
زنگانه با تاکید بر اثرگذاری اجرای نهضت ملی مسکن بر قیمت اجاره‌های منازل، تاکید کرد: در راهپیمایی اخیر که بین مردم حاضر شدیم، اغلب کسانی که مراجعه می‌کردند دغدغه مسکن داشتند و بدون شک اجرای نهضت ملی مسکن، مشکلات بخش قابل توجهی از اقشار مردم را برطرف خواهد کرد.
وی با اشاره به اهمیت توجه به موضوع جوانی جمعیت گفت: روز گذشته مراسم واگذاری زمین به 300 خانوار دارای سه فرزند برگزار شد و مقرر شده این عدد به 500 خانوار برسد.
دکتر علی‌محمد زنگانه همچنین اظهار کرد: به همت دولت انقلابی و جهادی و با سفر پر برکت حضرت آیت الله دکتر رئیسی در واپسین روزهای سال ۱۴۰۰ قریب به ۴۰ هزار میلیارد تومان مصوبه به گلستان اختصاص یافت تا شاید بسیاری از کمبودها و زیرساخت های استان ایجاد شود.
وی ادامه داد: مصوباتی که با وجود تمام مشکلات مالی دولت، تخصیص‌هایی را به صورت نقد و یا از دیگر محل ها به به استان اختصاص یافت و بخش دیگری از تخصیص‌ها نیازمند پیگیری مضاعف مدیران دستگاهی از وزارت خانه های متبوع است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اینک با گذشت قریب به ۲۰ ماه از فعالیت مدیریت فعلی در استان با ترسیم چشم انداز افق ۱۴۰۴ ، تهیه اسناد بخشی ۳۱ گانه و با احصا ۴۰ چالش اصلی استان، ریل گذاری بسیاری از موضوعات استان صورت پذیرفت ، برخی از پروژه ها پیشرفت فیزیکی مناسبی داشتند و مسائل حقوقی برخی پروژه ها مرتفع و در مسیر اجرا قرار گرفتند.
زنگانه تاکید کرد: سرزمین برادری در آستانه دومین سال آغاز فعالیت دولت سیزدهم آمادگی میزبانی از دومین سفر استانی هیأت دولت را دارد.
وی اضافه کرد: سفری که در آن می تواند فاز اجرایی پتروشیمی گلستان که ۹۰ هزار سهامدار بیش از ۱۸ سال چشم انتظار آن هستند آغاز شود یا علاج بخشی خلیج گرگان با بهره‌برداری از لایروبی کانال آشور رنگ و بویی تازه به خود بگیرد یا عملیات اجرایی سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی‌آباد کتول آغاز شود یا پروژه گردشگری جزیره آشوراده به سرانجام برسد یا با تکمیل تاج سد نرماب، آب پشت این سد جاری شود یا 3 هزار و 500 واحد مسکونی اجرا و تحویل شود و یا پروژه های زیرساختی ارزشمندی دیگری افتتاح یا آغاز شود.
زنگانه در پایان گفت: اینک گلستان برای دومین بار آماده میزبانی از رئیس محترم جمهور است ، سفری که می تواند همچون سفر اول و حتی بیش از آن این استان را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد و زمینه رشد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این خطه ارزشمند ایران اسلامی را فراهم آورد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها