رئیس هیئت دوچرخه سواری گرگان گفت: قله اهداف هیئت، استفاده حداقل ۵۰ درصد مردم از دوچرخه و روی آوردن آنها به سمت این ورزش است که در کاهش بار ترافیکی هم نقش پررنگی دارد.
کد خبر: ۱۴۱۵۲۰۲
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمد رحیمیان گفت : در هیات دوچرخه سواری گرگان هزار و ۷۰۰ بیمه شده، هشت مربی در بخش آقایان با مدرک مربیگری درجه یک و دو و دو مربی با مدرک مربیگری درجه سه در بخش بانوان فعالیت دارند.وی گفت: مقرر شده است که در آینده ای نزدیک محوطه اطراف استادیوم کریم آباد پس از تجهیز به عنوان پیست آموزشی در اختیار هیئت دوچرخه سواری قرار بگیرد.

رحیمیان تاکید کرد: از قهرمانان این رشته می خواهیم که حتما دوره های مربیگری را بگذرانند تا در سنین بالاتر بتوانند به عنوان مربی فعالیت کنند.

رییس هیات دوچرخه سواری  گرگان گفت : در مسابقات جایزه بزرگ که اخیرا در تهران برگزار شد دو نفر از استان گلستان حضور داشتند .

رئیس هیئت دوچرخه سواری گرگان اظهار کرد: یکی از دغدغه های این هیئت عدم حمایت از بانوان دوچرخه سوار است که قطعا از این پس مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: بانوان علاقمند به داشتن مدرک مربیگری با حمایت سرپرست هیئت می‌توانند مدرک خود را دریافت کنند و تمام مراحل را بدون مشکل پشت سر بگذارند که در نهایت این بانوان بایستی بمدت یکسال با هیئت قرار داد ببندند و طی این مدت ورزشکار تربیت کنند.

رحیمیان عنوان کرد: یکی از مهم ترین برنامه ها تشکیل تیم لیگ دسته یک است و پیشنهاد شده است که گرگان میزبان سبک کورسی مسابقات باشد.

وی تصریح کرد: استعداد یابی از بین دانش آموزان با هماهنگی انجمن اتحادیه دانش آموزان شهرستان گرگان، برگزاری همایش ها در سازمان های مختلف، اجرای همایش دوچرخه سواری در پارک جنگلی النگدره و ارائه تسهیلات بیست میلیونی با دو درصد بهره به دوچرخه سواران از جمله اقدامات هیئت دوچرخه سواری شهرستان گرگان بوده است.

رحیمیان  در پایان تاکید کرد: قله اهداف هیئت، استفاده حداقل ۵۰ درصد مردم از دوچرخه و روی آوردن آنها به سمت این ورزش است که در کاهش بار ترافیکی هم نقش پررنگی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها