در آبهای بندر دیلم رخ داد

نجات جان گردشگران نوروزی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم گفت؛

آسفالت کوچه و معابر روستایی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم گفت: بیش از ۷۰ هزار مترمربع آسفالت کوچه و معابر روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال انجام شد
کد خبر: ۱۴۱۴۷۶۴

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر/امید غریبی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه آسفالت کوچه و معابر در روستای عامری اظهار داشت: در ادامه خدمات رسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم به جامعه روستایی کشور اقدامات متنوعی همچون اجرای طرح‌های هادی، آسفالت کوچه و معابر، احداث چمن، پارک بازی و فضای سبز صورت گرفته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم افزود: انجام ۲۷ طرح هادی با پیشرفت ۸۰ درصدی و اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات نفت و با پیگیری مستمر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

غریبی ادامه داد: اغلب هزینه کرد این اعتبارات در روستاهای کم برخوردار صورت پذیرفته شده است.

وی گفت: انجام بیش از ۷۰ هزار مترمربع آسفالت کوچه و معابر روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال که از لحاظ متراژ آسفالت شاهد افزایش ۴۰۰ درصد در حوزه روستایی شهرستان طی سالیان اخیر بوده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از همیاری و همکاری خوب دهیاران روستاها تقدیر نمود و افزود: بخشی از این اعتبارات با همکاری دهیاران روستاها انجام گرفته است.

وی در پایان تاکید کرد: مجموعه این اقدامات صورت گرفته حاکی از نگاه ویژه دولت مردمی ایران قوی، و مسئولین استان و شهرستان به حوزه روستایی می‌باشد که این مهم می‌تواند گامی مهم در توسعه روستاها باشد.

 

جام جم آنلاین-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها