رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان خبر داد:

دستگیری سرکرده سارقان مسلح جاده‌ ای محور اهواز - شوش

فرمانده انتظامی شهرستان ری:

سارق طلای زنان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری متهمی خبر داد که با شیوه زورگیری، طلاهای بانوان را سرقت می‌کرد.
کد خبر: ۱۴۱۴۴۰۸

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی خبر داد که با شیوه زورگیری، طلاهای بانوان را سرقت می‌کرد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اشرافیت اطلاعاتی مأموران کلانتری 168 سیزده آبان محل اختفاء یکی از سارقان حرفه‌ای را که به شیوه زورگیری اقدام به سرقت طلاجات از بانوان در نقاط مختلف تهران می کرد را در محله سیزده آبان شناسایی کردند.

وی افزود: پس از مراقبت های شبانه روزی و انجام هماهنگی‌های لازم سرانجام در پنجم تیرماه سال جاری تیم عملیات به مخفیگاه متهم اعزام شده و طی یک عملیات منسجم متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در تحقیقات بعمل آمده متهم 40ساله به بیش از 100 فقره زورگیری از بانوان در سطح تهران به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال اعتراف کرد که جهت بررسی بیشتر پرونده به همراه متهم تحویل پلیس آگاهی شهرستان ری اعزام شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت هشدارهای پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها