فرماندار ایلام گفت: ایجاد سامانه نانینو نظارت برچرخه تولید نان را بهبودبخشیده است.
کد خبر: ۱۴۱۴۰۲۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عبدالصاحب نادری افزود: بحث نان از مسائل مهم درحوزه کاری این دولت و به طبع آن از مسئولیت های مهم فرماندار بعنوان رئیس کارگروه آرد و نان هر شهرستان بوده و در اولویت کاری قرار دارد .

وی ادامه داد:در سطح شهرستان  ۲۶۰ واحد نانوایی با کمیت و کیفیت های مختلف خدمات رسانی می کنند که از این تعداد حدود ۲۱۶ واحد در شهر ایلام اقدام به پخت نان می نمایند.

نادری اضافه کرد: یکی از برنامه های اصلی دولت در راستای قانون هدفمندی یارانه ها بحث ساماندهی یارانه آرد و نان در سطح کشور بوده که با ایجاد سامانه نانینو و رصد کارکردهای نانوایی ها نسبت به عادلانه سازی سهیمه آرد اقدام شده و بر اساس اطلاعات سامانه ای آرد توزیع می گردد.

وی تاکید کرد: هر نانوایی نان باکیفیت بالا عرضه کند طبیعتا ازسهمیه آرد بیشتری برخوردار خواهد شد و همچنین با نانواهای خاطی با کسر سهمیه آرد و اعمال قانون برخوردصورت می پذیرد.

نادری افزود: به صورت مرتب نظارت و بازرسی ها از وضعیت و کیفیت پخت نان ،رعایت وزن چانه،ساعت پخت،تعطیلی خودسرانه،وضعیت بهداشت نانوایی ها انجام شده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.


فرماندار ایلام در مورد نحوه رسیدگی به شکایات و انتقادات مردمی نیز گفت: شاکیان می توانند به صورت حضوری به دستگاه های رسیدگی کننده مراجعه نمایند  و یا بصورت غیرحضوری  از طریق تماس با شماره ۱۲۴ صنعت معدن و تجارت و یا شماره ۱۳۵جهاد کشاورزی نسبت به اعلام شکایات اقدام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها