سنگ یادبود به جای جست‌وجو
خانواده ۲مفقودی سیل جاده چالوس ۳۹روز است چشم انتظار یافتن پیکر آنها هستند

سنگ یادبود به جای جست‌وجو

تلاش بی‌وقفه راهداری البرز برای بازگشایی محور کرج- چالوس ادامه دارد.
تلاش بی‌وقفه راهداری البرز برای بازگشایی محور کرج- چالوس ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۱۳۵۵۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز،معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه درحال حاضر عملیات پاکسازی محور کرج- چالوس به طور کامل انجام شده است، اظهار کرد: علاوه بر پاکسازی؛ عملیات تنظیف سه تونل این محور نیز انجام شده و اجرای تنظیف دیواره دو تونل دیگر به علت حجم بالای گل و لای همچنان ادامه دارد که به زودی به پایان می‌رسد.

حمید پرورشی گفت: در سیل اخیر هشت نقطه محور آسیب زیادی دید که عملیات ایمن‌سازی و اصلاح این نقاط نیز بلافاصله بعد از پاکسازی و آوربرداری آغاز شد و تاکنون ۹۰ درصد کار انجام شده است.
وی بیان کرد: همچنین برای ایمن‌سازی محور عملیات لق‌گیری ترانشه و رهاسازی سنگ‌های معلق در محدوده پیچ ارکیده تا خوزنکلا نیز انجام شد.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: همزمان با این اقدامات تعدادی از نیرو‌های راهداری نیز با استفاده از ماشین‌آلات ویژه، کار شست و شوی محور را برعهده گرفته‌اند تا خاک و گل و لای باقی مانده در جاده پاکسازی شود.
پرورشی تاکید کرد: همچنین درحال حاضر اجرای عملیات روسازی موقت جاده در نقاط آسیب‌دیده و نصب تابلو علائم در طول محور درحال انجام است و بعد از آن هم ترمیم خط‌کشی مسیر مذکور آغاز خواهد شد تا با ایجاد شرایط لازم هرچه سریعتر جاده کرج- چالوس بازگشایی شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها