رئیس شورای شهر سمنان خبر داد:

تحقق ۸۲ درصدی بودجه شهرداری سمنان

رییس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: زیباسازی ورودی شهر از اولویت‌های شوراست و مدیریت و رونق گردشگری با اهتمام ویژه در شورای شهر و شهرداری سمنان پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۳۴۷۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، مهدی خراسانیان در نشست خبری با اصحاب رسانه خاطر اظهار کرد: ۹۴۶ میلیارد تومان چشم‌انداز بودجه شهرداری سمنان است که برای تحقق آن شهرداری باید ۷۸ میلیارد تومان در آمدزایی ماهانه داشته باشد که از ابتدای امسال تاکنون (سه ماه) ۲۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته است.

رییس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: مشکل‌های طرح جامع شهری که سال ۱۳۹۴ تصویب و ابلاغ شد سبب بروز چالش‌هایی شده که رفع آن با اهتمام پیگیری می‌شود.

خراسانیان با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در راستای توسعه و ارتقای شهر در بخش‌های مختلف، بر همراهی و همکاری شورای اسلامی شهر سمنان در اختصاص مکان مناسب به منظور فعالیت‌های صنفی و رسانه‌ای این قشر تاکید کرد.

رییس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل اجرای طرح خط انتقال و تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر لازم است.

وی با بیان اینکه قرارداد اجرای طرح تصفیه‌خانه فاضلاب سمنان در دوره‌های قبل شهرداری امضا شد، افزود: محدودیت منابع اعتباری مانع از تکمیل این طرح و شرکت آب و فاضلاب استان به دنبال خلع ید شهرداری به عنوان مجری طرح است.

خراسانیان گفت: شورای اسلامی شهر سمنان به دنبال تغییر برخی بندها در تفاهم با آب و فاضلاب استان برای ادامه طرح تصفیه‌خانه فاضلاب است.

رییس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: پیاده محور یا سوار محور شدن خیابان امام خمینی(ره) شهر سمنان نیازمند گرفتن برخی مجوزها و زیرساخت‌ها است که دوره‌های گذشته اخذ مجوزها ناقص است.

وی افزود: در گذشته خیابان امام خمینی(ره) شهر سمنان سواره محور بود، اما اکنون با توجه به ایجاد برخی تغییرها و کاهش عرض معبر، سواره محور نیست و با توجه به گرفته نشدن رضایت کاسبان و صنف‌ها و بی‌توجهی به پیوست فرهنگی و تامین پارکینگ، هنوز امکان پیاده محور شدن فراهم نشده است.

خراسانیان در عین حال تصریح کرد: پیاده‌راه شدن خیابان امام خمینی (ره) شهر سمنان با انجام مطالعات در دست پیگیری است.

به گفته وی، طبق قانون، برخورد با سدمعبر از سوی واحدهای صنفی در دستور کار شهرداری سمنان قرار دارد و اکنون ۲ مغازه پلمب شده است، اما چنین راهکاری چاره‌ساز نیست و باید اقدامی اساسی در این زمینه صورت بگیرد.

رییس شورای اسلامی شهر سمنان بیان کرد: زیباسازی ورودی شهر از اولویت‌های شوراست و مدیریت و رونق گردشگری با اهتمام ویژه در شورای شهر و شهرداری سمنان پیگیری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها