وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد

دلار را باید از تبادلات تجاری و ارزی کنار گذاشت

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری استان گفت: در سالی که مزین به رشد تولید و مهار تورم است باید فرمایش رهبری را با شدت و قوت پیگیری نموده و مدیران باید زیست طلبگی و ساده و صادقانه داشته باشند تا مردم آنها را باور و اعتماد کنند.
کد خبر: ۱۴۱۳۲۷۸

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ اولین جلسه شورای اداری استان و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری عصر امروز پنچشنبه با حضور سید صولت مرتضوی باباحیدری وزیر تعاون، قدرت الله حمزء شلمزاری نماینده مردم اردل،فارسان و کیار،شیخ امیر قلی جعفری نماینده بروجن،شهرام زارع فارسانی رئیس اطاق بازرگانی استان، غلامعلی حیدری سودجانی استاندار، شیخ محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان، مهندس محسن مولوی پردنجانی مدیر کل تعاون  کار و رفاه اجتماعی استان، راستینه هفشجانی نماینده هفشجان،بخش لاران بن و سامان  و تنی چند از مقامات محلی و دولتی در سالن اجتماعات اطاق بازرگانی و به ریاست صولت مرتضوی باباحیدری برگزار شد.

دلار را باید از تبادلات تجاری و ارزی کنار گذاشت

مهمترین دغدغه دولت سیزدهم برطرف نمودن مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان است

در این جلسه وزیر تعاون با خوشآمد گوئی به حضار دغدغه دولت سیزدهم را برطرف نمودن مشکلات بر شمرد و تصریح کرد: مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری و دولت مهار تورم و رشد تولید است و امروز بنده بعنوان کمترین خدمتگزار مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مقتدر و مردمی دولت سیزدهم بوده و هستم و بنا داریم در حوزه اشتغال و کار آفرینی اقدامات مهم و اساسی که در دولت های قبل بر زمین مانده را اجرائی و سامان بخشیم.

دلار را باید از تبادلات تجاری و ارزی کنار گذاشت

استقبال مهندس کریمی فارسانی و حیدری سودجانی از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

لازمه رشد تولید سرمایه‌گذاری و نتیجه آن ایجاد اشتغال است

مرتضوی باباحیدری در ادامه گفت: لازمه رشد تولید سرمایه‌گذاری و نتیجه آن ایجاد اشتغال است و همزمان باید تورم را هم مدیریت کردو این یک تکلیف است برای همه مسئولان و خدمتگزاران دولت و نمایندگان مجلس.

دلار را باید از تبادلات تجاری و ارزی کنار گذاشت

شیخ امیر قلی جعفری نماینده بروجن و سید سعید فیاضی عضو اتاق بازرگانی استان

حضرت  آیت‌الله رئیسی با علم به مشکلات و با هدف نجات کشور وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری شد

وزیر تعاون با مهم عنوان کردن معیشت مردم گفت: حضرت  آیت‌الله رئیسی با علم به مشکلات و با هدف نجات کشور وارد کارزار شد، و دولت سیزدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که تورم نقطه به نقطه در مرداد و شهریور ۱۴۰۰ بالای 60درصد بود و فروش روزانه ۳کمتر از دویست هزار بشکه نفت بود.

دلار را باید از تبادلات تجاری و ارزی کنار گذاشت

نعمت ترکی هرچگانی مدیر صندوق بازنشستگی وزارت تعاون

موفقیت دولت سیزدهم در مهار تورم

مرتضوی ادامه داد: دولت سیزدهم تورم را در اسفند همان سال به ۳۲ درصد رساند و در اردیبهشت ۱۴۰۱ اصلاحات اقتصادی را کلید زد و دولت تا حد زیادی توانست از بحران اقتصادی عبور کند.

دلار را باید از تبادلات تجاری و ارزی کنار گذاشت

مهندس جهانبخش سلیمیان و موعود بنیادی دهکردی

آخرین تیر ترکش دشمن جنگ ترکیبی است

وزیر کار با بیان اینکه دشمن باز هم آخرین تیر ترکش خود یعنی جنگ ترکیبی را در دستورکار قرار داد، عنوان کرد: هدف دشمن از پا درآوردن ملت ایران بود اما مردم به مدد آمدند و فائق شدند و امروز به روایت رویترز ایران با اقتدار یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کند.

دلار را باید از تبادلات تجاری و ارزی کنار گذاشت

یکی از برنامه‌های مهم وزارت کار، تمرکز بر حل مشکل بیکاری فارغ‌التحصیلان است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم وزارت کار، تمرکز بر حل مشکل بیکاری فارغ‌التحصیلان است و سامانه‌ای طراحی شده تا بیکاران کشور را بر اساس واقعیت‌ها با اطلاعات جزئی و دقیق در جای جای کشور شناسایی کند.

دلار را باید از تبادلات تجاری و ارزی کنار گذاشت

شیخ محمدعلی نکونام نماینده محترم ولی فقیه در استان و قدرت الله حمزء شلمزاری نماینده مردم اردل کیار و فارسان و کوهرنگ

اراده دولت ایجاد تعادل و توازن در تمام مناطق کشور است

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود چهارمحال و بختیاری را استانی پرمزیت دانست و گفت: اراده دولت ایجاد تعادل و توازن در تمام مناطق کشور است.

در ادامه برخی از نمایندگان مجلس به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخته و در ادامه حاج شیخ محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان مطالب مختصری ارائه و رهنمودهای لازم را به دولتمردان و شخص شاخص ریاست جمهوری عنوان و سپس استاندار چهارمحال به تشریح در ارتباط با مسائل و مشکلات استان مواردی را مطرح نمود.

شایان ذکر است سید صولت مرتضوی در سفر 3 روزه به استان چهار محال و زادگاهش در روستای باباحیدر از تواتبع شهرستان فارسان شامگاه چهارشنبه حاضر شد و بنا دارد شامگاه جمعه دوم تیر  با شرکت در همایش تجلیل  از اصناف و بزرگداشت این روز در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد شرکت نموده و پایان بخش برنامه مرتضوی باباحیدری شرکت در جشنواره  همایش ملی قوم لُر و بختیاری است که در شهرستان فتارسان و شهر باباحیدر زادگاه وزیر محترم تعاون برگزار می شود.

این همایش با پیگیری های  مداوم  هادی صالحی قیسی فرمانداری شهرستان فارسان که یکی از نزدیکان و افراد مورد وثوق و مورد اعتماد مرتضوی باباحیدری است برگزار  که مدت 4 روز است در شهرهای جونقان،ده چشمه و چلیچه در حال برگزاری است.

گفتنی است در این سفر نعمت ترکی هرچگانی مسئول صندوق بازنشستگی کشور وزیر تعاون را همراهی و همدلی می نماید.

 

با تشکر ویژه از جناب سید مرتضی فیاضی مدیر سختکوش و فعال خانه مطبوعات استان و عضو اصلی اتاق بازرگانی استان

 

عکس: مریم بیگی هرچگانی- اختصاصی جام جم- شهرکرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها