مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان ازفوت ۲نفر درکوههای راونگ میناب خبر داد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان ازفوت ۲نفر درکوههای راونگ میناب خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۲۸۴۶

 

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان ازفوت ۲نفر درکوههای راونگ میناب خبر داد.


مهندس مختار سلحشور گفت:با دریافت گزارشی مبنی گمشدن دونفر از اهالی روستای راونگ از توابع شهرستان میناب در ارتفاعات این روستا در روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه بلافاصله تیم عملیاتی تخصصی کوهستان از  هلال احمر و  تیم تخصصی  هیات کوهنوردی از شعبه میناب پس از جمع آوری تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود:در این حادثه آقایی ۵۳ ساله با سابقه بیماری و دارای اختلال حواس از منزل خارج می شود که یکی از اعضای خانواده وی نیز حین جستجو مسیر بازگشت را گم می کند.

 

وی ادامه داد:با حضور تیم های جستجو و نجات هلال احمر ، هیات کوهنوردی و مردم محلی در منطقه عصر روز  یکشنبه ۲۸ خرداد پیکر بی‌جان یکی از مفقودی ها در کوههای اطراف روستای راونگ پیدا و منتقل می شود.


وی اظهار کرد:به دلیل  گستردگی منطقه و گرمای طاقت فرسای هوا عملیات جستجوی امدادگران دچار وقفه چند ساعته شد که با هماهنگی های صورت گرفته دو تیم مجهز به هلی شات برای سرعت بخشیدن به جستجو به منطقه اعزام  شدند.


مختار سلحشور ، بیان کرد: ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۹ خرداد تیم اعزامی این جمعیت پس از جستجوی بی وقفه توانستند پیکر مفقودی دوم را در محدوده کوههای میناب  پیدا کند.



ویگفت:طی این عملیات ۸ تیم با بکارگیری تجهیزات تخصصی و مشارکت هیئت کوهنوردی ، بسیج و نیروهای محلی  نسبت به انجام جستجوی ۲ نفر مفقودی حادثه مشارکت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها