فرماندار تهران در اولین جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان تهران، برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز را خواستار شد.
کد خبر: ۱۴۱۲۶۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، جلسه پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان تهران؛ امروز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران به عنوان ریاست ستاد و سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران و دبیر ستاد و با حضور تورک معاون قضائی دادگستری کل استان تهران؛ مهبودی معاون دادستان کل عمومی و انقلاب تهران، فسایی مدیرکل حریم شهرداری تهران؛ بخشداران مرکزی، کن و آفتاب، شهرداران مناطق ۲؛ ۴؛ ۵؛ ۱۳؛ ۱۵؛ ۱۹ و ۲۲ تهران، نمایندگان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی؛ در محل سالن جلسات سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانداری تهران برگزار شد.

در این جلسه، قیومی فرماندار تهران ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی مضاعف بین دستگاه‌ها در جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، خواستار برخورد جدی دستگاه‌ها در جهت جلوگیری اینگونه ساخت و سازها و تصرف اراضی ملی و برخورد قانونی با متخلفین و افراد سودجو در این حوزه شد.

ایشان در ادامه با اشاره به تبعات اجتماعی و اقتصادی مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز افزود: بایستی با هم افزایی دستگاه‌های استانی و شهرستانی من جمله دادگستری، نیروی انتظامی، شهرداری و سایر دستگاه‌ها، اولویت اول ستاد، پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات باشد.

گفتنی است در این جلسه گزارش آخرین اقدامات دستگاه‌ها در زمینه پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و همچنین برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم جهت اقدامات آتی توسط اعضای ستاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها