رونمایی از شگرد جدید دزدان پایتخت
طرح برخورد با مالخران تهران اجرا شد

رونمایی از شگرد جدید دزدان پایتخت

رئیس پلیس پایتخت از کشف ۲۰۳ عدد انواع تلفن همراه هوشمند که در حال بسته بندی و آماده ارسال به یکی از کشور‌های همسایه بود خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۲۲۹۲

به گزارش جام جم آنلاین، سردار محمدیان رئیس پلیس پایتخت، گفت: در پی ادامه تحقیقات از سارقان حرفه‌ ای تلفن همراه که در محدوده دولت آباد اقدام به سرقت می‌کردند، عوامل تجسس کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی هویت و مشخصات مالخر تلفن‌های همراه را که از اتباع کشور همسایه بود شناسایی کردند؛ و‌ی افزود: با بررسی دوربین‌های مسیر‌های احتمالی متهم، سرانجام مخفیگاه وی در محدوده دولت آباد شناسایی شد و تیم‌های عملیات کلانتری دولت آباد در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد ۲۰۳ عدد انواع تلفن همراه هوشمند که در حال بسته بندی و آماده ارسال به یکی از کشور‌های همسایه بود کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: متهم ۳۶ ساله که دارای سابقه سرقت است، به خرید و جمع آوری تلفن‌های همراه مسروقه و ارسال به کشور‌های همسایه اعتراف کرد.

سردار محمدیان همچنین از کشف بیش از ۱۵۰۰ دستگاه رایانه خودرو و بیش از ۳۰۰ عدد انواع گوشی در اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان و مالخران اموال مسروقه خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، از مخفیگاه متهمان، اموال سرقت شده‌ای به دست آمد که کشف بیش از ۱۵۰۰ دستگاه رایانه خودرو و بیش از ۳۰۰ گوشی، تنها بخشی از این کشفیات بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها