رکورد عجیب و غریب در جنوب شرق آسیا

12 باشگاه لیگ میانمار مجوز حرفه‌ ای گرفتند

تمام باشگاه‌های لیگ فوتبال میانمار برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مجوز حرفه‌ای گرفتند.
کد خبر: ۱۴۱۲۲۸۰

به گزارش جام جم آنلاین، روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی اسامی باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ ای را اعلام کرد که در این بین شش باشگاه ایرانی با جریمه، توانستند لایسنس خود را دریافت کنند. با این حال سایر کشورها عملکرد نسبتا خوبی در دریافت مجوز داشتند و در این بین چند سورپرایز هم رقم خورد.

در جنوب شرق آسیا، این کشور میانمار بود که رکوردی عجیب و غریب را از خود ثبت کرد. میانمار که لیگ 12 تیمی خود را در سطح اول برگزار می‌کند، برای تمام باشگاه‌های لیگ ملی درخواست مجوز حرفه‌ای داشت و جالب اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک تمام این باشگاه‌ها را پذیرفت.

به این ترتیب میانمار با 12 تیم رکورددار دریافت مجوز حرفه‌ای در جنوب شرق آسیاست و البته یکی از بهترین فدراسیون‌های آسیایی در کل قاره محسوب می‌شود. البته دو باشگاه از این لیگ نیز با جریمه، مجوز گرفتند.

جالب است بدانید میانمار در لیگ قهرمانان آسیا سهمیه ندارد اما باشگاه‌های این کشور با رعایت مقررات لازم برای دریافت لایسنس، خود را در حد و اندازه‌های این مسابقات نشان دادند.

همچنین تایلند با 9 تیم، ویتنام با 8 تیم و مالزی با 7 تیم، جزو کشورهای در حال توسعه فوتبال در آسیا هستند که عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند.

12 باشگاه لیگ میانمار مجوز حرفه‌ ای گرفتند

 

منبع: ورزش سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها