بازدید شهردار کرمانشاه از پروژه های عمرانی شهر؛

معبر اتصال سراب قنبر به صادقیه ۱۵مرداد به بهره برداری می رسد+عکس

سرپرست فرمانداری پاوه و هیأت همراه در راستای پیگیری‌ها برای بازگشایی تردد مسافر در مرز «شوشمی»به شهر حلبچه کشور عراق سفر کردند.
کد خبر: ۱۴۱۱۶۵۰

جام جم آنلاین؛ علی‌رضا حیدری سرپرست فرمانداری پاوه و هیأت همراه امروز جهت رایزنی و پیگیری برای بازگشایی تردد مسافر در مرز شوشمی شهرستان پاوه با استقبال مقاماتی از اقلیم کردستان از دروازه شوشمی عازم شهر حلبچه شدند.

 برقراری تردد مسافری از این مرز  یکی از مطالبات دیرین مردم منطقه است در این راستا طی ماه‌های اخیر مذاکرات و رایزنی‌های بسیار گسترده و فشرده‌ای با مقامات اقلیم برای برقراری تردد مسافری از مرز شوشمی انجام شده است. آنگونه که ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته اعلام کرد: براساس توافقات اولیه بین استانداران حلبچه و کرمانشاه، تردد مسافر در مرز شوشمی پاوه در عید قربان سال جاری انجام خواهد شد.

با توجه به قرار گرفتن مرز شوشمی در محدوده منظر جهانی هورامان و طبیعت و معماری زیبای منطقه، برقراری تردد مسافری یک ظرفیت مهم برای تبدیل منطقه اورامانات به یک مقصد دائمی در حوزه گردشگری خواهد بود.  می‌توان با استفاده از امکان تردد مسافری از مرز شوشمی و ظرفیت‌های گردشگری منطقه، یک تحول مثبت در اقتصاد مردم اورامان ایجاد کرد. 

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها