مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی فرارسیدن میلاد امام رضا(ع) را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۴۱۰۳۲۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی با تبریک میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) اظهار داشت: تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و عمل به سنت ایشان، پیروزی های ارزشمندی را می تواند در عرصه های مختلف زندگی شخصی و اجتماعی بشریت رقم بزند.

متن پیام به شرح زیر است:

میلاد شمس الشموس حضرت ثامن الحجج (ع) عرصه ای بی بدیل را در جهان بینی مسلمانان در مسیر دینداری و علم و اندیشه به وجود آورده، که تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و عمل به سنت ایشان، پیروزی های ارزشمندی را می تواند در عرصه های مختلف زندگی شخصی و اجتماعی بشریت رقم بزند.

سایه پر مهر وجود آن امام همام در ایران اسلامی، پناهگاه خیل دل شکستگان و حاجتمندانی است که به امید شفاعت او از دور و نزدیک راهی دیار توس می شوند و دل های دردمندشان را به دریای شفاعت و کرامتش دخیل می بندند.

اینجانب ضمن تبریک یازدهم ذیقعده، سالروز میلاد مبارک هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، محضر همه محبان و دوستداران آن امام همام، امیدوارم به برکت و هدایت های ملکوتی آن حضرت، از فیوضات ایشان بیش از پیش بهره مند گشته و از پروردگار بلندمرتبه توفیق کسب فیض از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را برای همگان مسألت می نمایم.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها