نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرنگان رهبری بیا کرد :

جشنواره کتابخوانی رضوی، قابل مطالعه در راستای اهداف بلند اسلامی و انقلابی

کتابخانه مرکزی استان خوزستان، تا پایان کنکور سراسری ۱۴۰۲، در تمامی روزهای هفته، از جمله روزهای تعطیل، آماده‌ی خدمت‌رسانی به اعضا است.
کد خبر: ۱۴۰۶۸۱۶

جام جم آنلاین - خوزستان، کتابخانه مرکزی استان خوزستان تا پایان کنکور سراسری ۱۴۰۲، در هر دو شیفت صبح و عصر خدمت‌رسانی خواهد کرد.

محمدرضا شکاری رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان، ضمن اعلام این خبر گفت: با هدف گسترش و توسعه‌ی خدمات، و ترویج فرهنگ مطالعه‌ی مفید، و فراهم‌کردن فضایی آرام و امن برای اعضا، و پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی مخاطبین، کتابخانه مرکزی استان خوزستان، در تمامی ایام هفته، از جمله روزهای تعطیل شامل 15، 22 و 29 اردیبهشت و 5، 12، 14، 15، 19، 26 خرداد و 2، 8 و 9 تیر 1402 باز بوده و به عموم شهروندان خدمات ارائه خواهد کرد.

وی افزود: مطابق با تمهیداتی که اندیشیده شده، تایم ارائه‌ی خدمت از ساعت 8 تا 19 بوده و بوفه‌ی کتابخانه نیز با انواع غذاهای گرم و سرد پذیرای حضور همگان می‌باشد.

رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان بیان کرد: اعضای کتابخانه مرکزی استان خوزستان و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر عضویت در کتابخانه، و امانت کتاب، از سالن‌های مطالعه‌ی عمومی، اتاق‌های مطالعه‌ی اختصاصی و گروهی استفاده نمایند.

 شکاری بیان کرد: کتابخانه مرکزی استان خوزستان، به عنوان یک مرکز اجتماعی و فرهنگی و با حدود از 10 هزار عضو فعال، و با 7300 متر زیر بنا به عنوان بزرگترین کتابخانه‌ی استان، دارای بخش‌های متنوعی از جمله بخش‌های نابینایان و کم‌بینایان، بخش ناشنوایان، امانت، عضویت، بخش کودک، نوجوان، بخش دفاع مقدس، کمک‌درسی، خوزستان‌شناسی، مرجع، اتاق آکوستیک، تالار اجتماعات، اتاق کنفرانس، اتاق نشست‌های ادبی، نگارخانه وغیره، می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها