معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: ورزشگاه آزادی در آینده نزدیک تمام استانداردها AFC را خواهد داشت و از لحاظ اجرایی کاملا این آمادگی را داریم که میزبان لیگ قهرمانان آسیا باشیم.
کد خبر: ۱۴۰۵۲۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، چندی پیش بود که علیرضا فاضلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی از آمادگی استادیوم صد هزار نفری آزادی برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. اما این که آیا استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای میزبانی از چنین رقابتی تماما در این ورزشگاه اجرایی شده، سوالی است که سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پاسخ به آن و در گفت‌وگو با ایرنا گفت: طی سال‌های گذشته AFC ایراداتی را به مجموعه ورزشی آزادی وارد کرده بود که ما طبق لیست اعلامی سعی کردیم این نواقص را برطرف کنیم. طی سال‌های اخیر بسیاری از این نواقص برطرف شده و امروز مقدار کمی از نواقص باقی مانده و در حال برطرف کردن آن‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: ما آمادگی کامل میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را داریم و دستور وزارت ورزش این است که به بهترین نحو این مهم را به انجام برسانیم. طی سال‌های گذشته حتی فینال جام باشگاه‌های آسیا در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. استاندارهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا طی این سال‌ها تقریبا رعایت شده و در آینده نزدیک تمام استانداردها AFC را خواهیم داشت. از لحاظ اجرایی کاملا این آمادگی را داریم که میزبان لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها