معاون خدمات شهری شهرداری ملایر از آغاز طرح واکسیناسیون هپاتیت کارگران با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این اقدام نشان داد که شهرداری ملایر به شهر و موضوعات آن تنها نگاه سخت‌افزاری ندارد.
کد خبر: ۱۴۰۳۴۳۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی شهرداری ملایر، مجتبی داوری افزود: مدیریت شهری با مثلث خادم، خدمت و مخدوم روبرو است و اگر به کارکنان به عنوان خالقان خدمت بی توجه باشیم، در نتیجه مردم و شهروندان نیز از ارائه خدمات در شهر ناراضی هستند.

وی ادامه داد: پاکبانان از جمله خادمان شهر ملایر هستند که حفظ سلامت آنها مهم است و پرداختن به موضوع سلامت برای پاکبانان نیز نشان می دهد که شهرداری ملایر به موضوعات نگاه سخت افزاری ندارد.

داوری اظهار کرد: در این راستا در اسفندماه سال گذشته برای نخستین بار معاینات شغلی کارگران خدمات شهری انجام شد، طی این طرح کلیه کارگران با هزینه شهرداری مورد معاینه قرار گرفته و کلیه آزمایشات پزشکی و تست‌های کلینیکی برای این قشر از طریق یکی از مراکز طب کار شهر ملایر انجام شد.

وی یادآور شد: شیوع نسبی حدود ۲.۷ درصدی ابتلا به بیماری هپاتیت در جمعیت کشور، صعب العلاج بودن این بیماری، هزینه بالای درمان و در معرض خطر بودن نیروهای خدمات شهری برای ابتلای به این بیماری از دلایل ضرورت اجرای این طرح در بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها