باشگاه استقلال خوزستان که به خوبی به اهمیت کسب سه امتیاز این بازی واقف است، همچون دیدارهای خانگی قبلی خود از هواداران خواسته است با حضور حداکثری این تیم را تا صعود به لیگ برتر حمایت کنند.
کد خبر: ۱۴۰۲۸۹۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا؛ نمایندگان خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ یک کشور با حریفان خود دیدار می کنند.

هفته بیست و هشتم لیگ یک امروز چهارشنبه برگزار می شود که استقلال ملاثانی از ساعت ۱۹:۱۵ در شیراز با فجر دیدار می کند، خلیج فارس ماهشهر از ساعت ۱۹:۳۰ میهمان ون پارس است و استقلال خوزستان نیز از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر از شمس آذر صدرنشین پذیرایی می کند.

استقلال خوزستان - شمس آذر

استقلال خوزستان که در روزهای حساسی به سر می برد و در اندیشه حضور مجدد در لیگ برتر است، در حالی اکنون با ۴۴ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد که تیم های مدعی فجرسپاسی، سایپا، خیبر و چادرملو را سایه به سایه خود احساس می کند.

شاگردان پورموسوی که طی هفته های اخیر در بازی های حساسی برنده شده اند، در یک بازی بزرگ و حساس دیگر که در واقع جنگ بین ستارگان لیگ یکی است، با شمس آذر قزوین که با هدایت سعید دقیقی صعود خود به لیگ برتر را مسجل کرده و اکنون در اندیشه کسب عنوان قهرمانی است، دیدار می کند. بازی که باتوجه به انگیزه های پورموسوی و دقیقی و شاگردانشان بدون شک زیبا و تماشاگرپسند خواهد شد و مطمئنا دو تیم تا لحظات پایانی تسلیم نمی شوند.

باشگاه استقلال خوزستان که به خوبی به اهمیت کسب سه امتیاز این بازی واقف است، همچون دیدارهای خانگی قبلی خود از هواداران خواسته است با حضور حداکثری این تیم را تا صعود به لیگ برتر حمایت کنند.

فجرسپاسی - استقلال ملاثانی

یکی دیگر از بازی های حساس این هفته در شیراز برگزار می شود که پای آن تیم فجرِ مدعی است که با یک بازی کمتر نسبت به استقلال خوزستان با ۴۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد، تیمی که اگر می خواهد در صورت لغزش استقلال به رده دوم برسد باید برابر استقلال ملاثانی برنده از زمین خارج شود. استقلالی که اگرچه با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم می کند اما همیشه یقه تیم های بزرگ و مدعی را گرفته است.

شاگردان فریسات اگر بتوانند در این بازی از فجر امتیاز بگیرند هم برای استقلال خوزستان و سایر تیم های مدعی بازی کرده اند، هم به وضعیت خود در جدول سر و سامان می بخشند.

ون پارس - خلیج فارس ماهشهر

ماهشهری ها هم که مشکلات زیادی از جمله مشکل مالی گریبانگیر آن ها بوده است، نتواسته اند در اولین حضور خود در لیگ یک نتایج خوبی کسب کنند و اگرچه اکنون با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول هفده تیمه قرار دارند اما همچنان امیدوارند در شش هفته پیش رو با کسب امتیازات لازم، مهر بقا در لیگ یک را پای کارنامه خود ببینند. البته ون پارس که روی کاغذ همچنان شانس صعود به لیگ برتر را برای خود قائل است، مطمئنا روز سختی را برای ماهشهری ها رقم می زند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها