نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

قدس نیازمند پاسخ قاطع امت اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان این‌که تعداد عملیات‌ها توسط مقاومت نشان دهنده افزایش توان نیروهای مقاومت در برابر صهیونیست‌ها است، تاکید کرد: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت و جنایتی است که باعث قدرت دادن به رژیم صهیونیستی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۲۸۰۴

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در دومین نشست هماهنگی، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با تاکید بر اهمیت کرانه باختری اظهار داشت: تحولات کرانه باختری و روند آن در حال توسعه بوده و موجب خشم رژیم صهیونیستی شده است و تمام تلاش خود را برای سرکوب کردن صرف می‌کند. مردم فلسطین تلاش می‌کنند این وضعیت را به چالش بکشند، باید حمایت مادی و معنوی از مردم انجام شود تا بتوانند این روند را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: مردم فلسطین به هیچ عنوان تسلیم نمی‌شوند و به مقاومت ادامه می‌دهند. از ابتدای سال جاری میلادی نیز 94 نفر به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز مجروح شده‌اند ضمن این‌که عملیات‌های زیادی را انجام داده‌اند، تمام این‌ها نشان دهنده افزایش توان مقاومت در برابر صهیونیست‌ها است.

نماینده جنش جهاد اسلامی فلسطین در تهران همچنین بیان کرد: محور دیگر این تحولات شهر قدس است، روند یهودی‌سازی به شکل گسترده‌ای انجام می‌شود، همچنین از ابتدای سال جاری میلادی عملیات ورود یهودی‌ها به مسجد الاقصی صادر شده و رژیم صهیونیستی صدها خانه و ملک فلسطینیان را ویران کرده‌اند این موضوع نشان دهنده هجوم صهیونیست‌ها به شهر قدس است.

ابوشریف یادآور شد: اوج این روند را در روزهای آینده و در عید یهودی‌ها شاهد خواهیم بود، قدس نیازمند پاسخ قاطع امت اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: عادی سازی با رژیم صهیونیستی خیانت و جنایتی است که باعث قدرت دادن به رژیم صهیونیستی می‌شود. کنفرانس‌هایی که در این زمینه برگزار می‌شود تاثیر منفی بر روند مقاومت دارد، ما عادی سازی را به هر روشی که باشد محکوم می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها