شاخص کل بورس امروز با بیش از ۱۱ هزار واحد صعود نسبت به روز معاملاتی قبل ۰.۵۴ درصد و شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با بیش از ۸۰۰۰ واحد صعود نسبت به روز معاملاتی قبل ۱.۳۲ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۴۰۲۶۵۴

به گزارش جام جم آنلاین، شاخص کل بورس امروز با ۱۱ هزار و ۲۳۵ واحد افزایش تا رقم دو میلیون و ۸۹ واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۸۱۹۸ واحد افزایش یافت و در رقم ۶۳۰ هزار و ۷۲۴ واحد ایستاد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۲۴ هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات امروز ۲۶۶ نماد مثبت و ۸۳ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها صنایع پتروشیمی خلیج فارس و توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز ۲۱۷ واحد افزایش یافت و رقم ۲۵ هزار و ۵۷۸ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۵۰۴ هزار معامله به ارزش ۵۲۶ هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال انجام دادند.

۲۵۰ نماد فرابورسی مثبت و ۹۶ نمتاد نیز منفی بودند که از میان آن‌ها پلیمر آریاساسول و سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پتروشیمی مارون و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها