رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان گفت: مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان ظرفیت خوبی برای راهنمای گردشگران و مسافران است.
کد خبر: ۱۴۰۲۳۴۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمید بادامی‌نجات در بازدید از مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان در راستای بررسی وضعیت ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی، گفت: مرکز ۱۳۷ شهرداری، یکی از حوزه‌های فعال مدیریت شهری است که با بررسی‌های صورت گرفته عملکرد خوبی را در حوزه خدمات‌دهی به مسافران را داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.
بادامی‌نجات با بیان اینکه مرکز 137 از سازمان‎هایی است که در راهنمایی و کمک به گردشگر یا مسافران بسیار تاثیرگذار است، اظهار داشت: شهرداری می‌تواند ارائه خدمات گردشگری به مسافران را در این مرکز دائمی کند.
وی با بیان اینکه شهرداری متولی شهر است و باید به وظایف خود عمل کند، افزود: مدیریت شهری در انجام وظایف خود نباید منتظر عملکرد یا اقدامات سایر دستگاه های اجرایی باشد.
رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان اضافه کرد: با توجه به ظرفیت مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان به‎ویژه در زمینه تسلط بر امکانات و ظرفیت‌های گردشگری شهر، این مرکز در ارائه خدمات به گردشگران نوروزی عملکرد مطلوبی داشته است.
بادامی‌نجات یادآور شد: در گزارش‌های دریافت شده از ابتدای نوروز تعدادی از راهنمایان گردشگری همدان با استقرار در این مرکز به گردشگران؛ مشاوره و راهنمایی لازم در زمینه بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری، هتل ها و مراکز اسکان، آدرس و تلفن های ضروری اعم از بیمارستان‎ها، درمانگاه‌ها و داروخانه ها و ... را داشته اند.
وی افزود: همچنین با توجه به پیش‌بینی ورود تعداد قابل توجهی از گردشگران و مسافرین در ایام عید فطر، برنامه راهنمای گردشگران از طریق سامانه ۱۳۷ ادامه خواهد داشت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها