جدیدترین آمار ابتلا و فوت بر اثر کرونا در جهان

ژاپن در صدر آمار جان باختگان کرونایی جهان

در ژاپن ۸ هزار و ۲۸۶ مورد جدید ابتلا و ۴۴ مورد مرگ بر اثر کرونا ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۷۳ هزار و ۷۲۵ نفر رسیده است.
در ژاپن ۸ هزار و ۲۸۶ مورد جدید ابتلا و ۴۴ مورد مرگ بر اثر کرونا ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۷۳ هزار و ۷۲۵ نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۷۲

ژاپن با 44 فوتی در صدر آمار جان باختگان کرونایی جهان به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۸۳ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۴۲۸ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۵۲۵ نفر جان خود را از دست داده اند.

در ژاپن ۸ هزار و ۲۸۶ مورد جدید ابتلا و ۴۴ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۷۳ هزار و ۷۲۵ نفر رسیده است.

در روسیه روز گذشته ۱۲ هزار و ۳۸۲ مورد ابتلای جدید و ۳۷ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۹۷ هزار و ۴۶ مورد رسید.

در تایوان ۱۴ مورد جدید ابتلا و ۲۵ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۸ هزار و ۹۵۶ نفر رسیده است.

در شیلی روز گذشته ۳ هزار و ۲۴ مورد ابتلای جدید و ۱۴ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۶۴ هزار و ۴۸۲ مورد رسید.

در لهستان روز گذشته ۲ هزار ۳۵۹ مورد ابتلای جدید و ۱۳ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۱۹ هزار و ۲۴۴ مورد رسید.

در اندونزی روز گذشته ۴۳۶ مورد ابتلای جدید و ۹ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۶۰ هزار و ۹۹۴ مورد رسید.

در دانمارک روز گذشته ۱۸۷ مورد ابتلای جدید و ۸ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۸ هزار و ۳۵۲ مورد رسید.

در صربستان روز گذشته ۶۳۷ مورد ابتلای جدید و ۸ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۷ هزار و ۹۵۶ مورد رسید.
آمریکا هنوز از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها در صدر است. تاکنون ۱۰۶ میلیون و ۹۰ هزار و ۱۶۸ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۵۳ هزار ۵۸۷ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۲ هزار ۳۳۳ مورد جدید به شمار بیماران و ۷ مورد مرگ به تلفات کرونا در آمریکا اضافه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها