رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع ۲۱۴ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۹۴ تن گوشت مرغ منجمد در ماه پایانی امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۱۷۳۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان، رضا بهراملو با اشاره به برگزاری جلسات منظم روزانه قرارگاه امنیت غذائی استان از ابتدای اسفندماه با حضور اعضای مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی استان، دستگاه‌های حاکمیتی و نظارتی استان، گفت: نظارت بر بازار بصورت مستمر و شبانه روزی انجام شده و تا به امروز بازار اقلام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از ثبات خوبی برخوردار بوده است.

بهراملو بیان کرد: طی اسفندماه سال جاری تا کنون ۲۱۴ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۹۴ تن گوشت مرغ منجمد در نقاط مختلف شهر و استان با نظارت دقیق ناظرین سازمان جهاد کشاورزی توزیع شده است و عمده مراکز عرضه این محصولات مناطق کمتر برخوردار بوده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه به توزیع ۲۱۰ تن شکر خانوار و ۵۶۶ تن شکر صنف و صنعت و همچنین ۶۶۰ تن برنج هندی در اسفندماه امسال اشاره و اظهار کرد: وضعیت با ثبات و موجودی قابل توجه کالاهای اساسی استان و توزیع مناسب این اقلام حاصل زحمات مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی استان و نهادهای نظارتی و حاکمیتی استان است که با همدلی و هم افزائی موجود استان همدان روزهای با ثبات و مناسبی را از نظر بازار اقلام کالاهای اساسی تجربه می‌کند.

وی افزود: با رصد روزانه بازار نحوه توزیع کالاها و اقلام کالاهای اساسی بصورت روزانه مدیریت و برنامه ریزی شده است و سهمیه‌های توزیعی و مناطق توزیع بصورت روزانه تنظیم و در قالب مدیریت پویا اعمال شده است تا با کمبود یا بیش بود این اقلام در مکان خاصی مواجه نشویم.

بهراملو در پایان از پیگیری جذب سهمیه گوشت گرم وارداتی به استان خبر داد و گفت: طی ایام ماه مبارک رمضان شاهد توزیع گوشت گرم وارداتی در استان خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها