رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام خبر داد:

انجام بیش از چهار هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت : طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در حال انجام است
کد خبر: ۱۴۰۱۳۳۳


به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ جلسه ستاد تنظیم بازار با ریاست دکتر بهرام نیا استاندار ایلام برگزار شد در این جلسه مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اظهار داشت: با بسیج همه امکانات و نیروی انسانی، طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در حال انجام است.

رضا محمدرحیمی با تاکید بر انسجام و هماهنگی دستگاه های نظارتی در راستای اجرای این طرح، گفت: برای حفظ آرامش بازار و برقراری امنیت خرید، در روزهای پایان سال، لحظه ای درنگ نکرده و با جدیت تمام به دنبال اثر بخشی این نظارت ها خواهیم بود.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف اصلی طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان، از بین بردن زمینه سوءاستفاده فرصت طلبان و کوتا نمودن دست آنان، جهت جلوگیری از تحمیل فشار به مردم، خصوصا اقشار ضعیف و کم درآمد است.

وی از مردم خواست، همچون گذشته در زمینه معرفی سودجویان و فرصت طلبان، از طریق سامانه تلفنی  124 اهتمام داشته باشند، تا فرزندان آنها در اداره کل صمت استان، در اولین فرصت با تخلفات احتمالی آنان برخورد قاطع داشته باشند.

در پایان جلسه با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی ایشان و برخی مدیران دستگاه های اجرایی به صورت میدانی و مستقیم از بازار و مراکز عمده توزیع محصولات مربوط به این ایام بازدید و نظارت به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها