در دومین سفر رئیس جمهور به خوزستان :

تصفیه خانه اضطراری آب شرب شوشتر افتتاح می شود

رئیس شورای اسلامی شهر زهره گفت: زمین‌های کشاورزی شهر زهره که به قیمت ناچیز اجاره گرفته می‌شوند باید به دست صاحبان اصلی آنها بازگردانده و کاشته شوند.
کد خبر: ۱۴۰۰۴۹۵

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر زهره از توابع بخش چم خلف‌عیسی، شهرستان هندیجان، یعقوب اعیانی در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین خوزستان گفت: در مورد زمینهای کشاورزی شهر زهره ۲۷۳ سند ۸ هکتاری کشاورزی هستند که به صورت مشاع چند سال پیش شرکت جهاد نصر کوثر برای کانال‌کشیِ زمین‌ها برنده‌ی مناقصه شد.

اعیانی افزود: متاسفانه کار به خوبی انجام نشد و مشکلات فراوانی دارد و با مکاتبه‌ای که با اداره‌ی جهادِ شهرستان انجام شد گفتند که طرح نیمه تمام است و کانال های اصلی مشکل دارند که بر عهده‌ی سازمان آب و برق خوزستان است.

وی گفت: کانال‌های فرعی که با شرکت جهاد نصر کوثر بوده است چون سازمان آب و برق خوزستان نتوانسته بود به تعهدات خود که تکمیل کانال‌های اصلی بوده عمل کند و کانال های فرعی هم تا الان نیمه تمام هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر زهره توضیح داد: مکاتبه‌ای هم با سازمان آب و برق خوزستان داشتم که تا حالا متاسفانه اقدامی انجام نشده است و رونوشت نامه‌ها هم به نماینده مردم در مجلس و هم به فرماندار فرستاده شد.

اعیانی گفت: مطابق استشهادیه زمین داران شهر زهره به شورای اسلامی شهر زهره که متن استشهادیه موجود است که متاسفانه یک عده خاص می‌توانند در این زمینها کاشت داشته باشند و سالیانه مبلغ ناچیزی به مابقی زمینداران داده می‌شود که باعث نارضایتی شدید شده است که این مبلغ در سال ۱۴۰۰ دو میلیون تومان بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها