توطئه مسموم کردن دانش‌ آموزان جنایت ضدبشری است
تاکید رئیس جمهور بر پیگیری قاطع و اطلاع رسانی به موقع درباره مسمومیت‌ها؛

توطئه مسموم کردن دانش‌ آموزان جنایت ضدبشری است

توضیحات وزیر کشور درخصوص مسمومیت دانش‌ آموزان :

عامل خاصی را هنوز پیدا نکرده ایم

وزیر کشور گفت: براساس بررسی ها عامل خاصی را هنوز پیدا نکرده ایم که بگوییم ماده خاصی بوده که در نتیجه آن چنین اتفاقاتی افتاده است.
کد خبر: ۱۳۹۹۸۵۴

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه (۱۰ اسفند) در مورد مسمومیت‌ های دانش‌ آموزان گفت: پیرو حوادث اخیر در مورد مسمومیت دانش آموزان در خدمت برخی مسئولان بودیم.

وی افزود: درصد بالایی از آنچه که تحت عنوان عارضه مطرح شده بود بالای نود درصد مربوط به عوامل خارجی نبوده است و بیشتر نگرانی هایی که  بوده، این است که براثر طرح این موضوع پیش آمده است.

وحیدی در ادامه گفت: کسانی هم که علایمی مثل سردرد داشتند و به بیمارستان رفتند غالب آنها در ساعات اولیه بدون نیاز به درمان خاصی مرخص شدند و تقریبا ده نفر بیشتر نگهداری شدند.

وحیدی در مورد عوامل این ماجرا گفت: براساس بررسی ها عامل خاصی را هنوز پیدا نکرده ایم که بگوییم ماده خاصی بوده که در نتیجه آن چنین اتفاقاتی افتاده است.

در ادامه نشست مشترک وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش درباره مسمویت های دانش آموزان توضیحاتی درباره نحوه پیگیری این مسئله اعلام شد.

نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: مرجع واحدی برای همگرایی دستگاههای مختلف برای بررسی این موضوع در نظر گرفته شد و مسوولیتش به برادرمان آقای وحیدی وزیر محترم کشور سپرده شد. بلافاصله جلسه برگزار شد و تمامی دست اندرکاران خاصه وزارت بهداشت و آموزش و پرورش و استانداران محترم در این جلسه حاضر بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها