کلنگ زنی بزرگترین پروژه ی کارخانه تولید تجهیزات تولید کیت و دستگاه آزمایشگاهی خاورمیانه در نوشهر برگزارشد .
کد خبر: ۱۳۹۷۷۲۵
نویسنده نوشهر- ظری

به گزارش جام جم آنلاین مازندران محمد صالحی مدیر عامل شرکت نویان نگین پارسیان در این مراسم گفت :پروژه ی کارخانه تولید تجهیزات ازمایشگاهی در ۵ فاز با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان که فاز نخست پروژه در تهران با اشتغالزایی بیش از ۷۰ نفر استارت زده شد و کلنگ فاز دوم پروژه تولید تجهیزات آزمایشگاهی در منطقه ویژه ی اقتصادی بندر نوشهر به زمین زده شد .

 

 صالحی تصریح کرد :بیش از ۲۱۰ نفر نیروی مستقیم در استان و شهرستان مشغول به کار خواهند شد و در کل ۵ فاز این پروژه ۱۹۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد .

 

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد : ما ظرفیتهای بسیار خوبی در کشور و مازندران داریم  . در استان مازندران ۳ بندر ۳ فرودگاه و ۴۳۷ کیلومتر ساحل قابل استفاده داریم و سرمایه گداران می توانند کمک بسیار زیادی به ما کنند .

 

محسنی افزود : امنیت در سرمایه گذاری اصل است و باید این امنیت را برای سرمایه گذاران ایجاد کنیم و بعد از امنیت نیز سلامت مهمترین مولفه توسعه دولتها است که باید به آن توجه کنیم و همچنین گفت :شرکت نویان نگین پارسیان نیز شرکت بسیار منظمی است و پروژه ی آن باعث پیشرفت و توسعه منطقه می شود پس باید حمایت شود.

 

زرودی فرماندار نوشهر نیز در این مراسم گفت :ما اعتبارات محدودی داریم و برای عمران و توسعه در منطقه باید از کمک سرمایه گذاران استفاده کنیم و از آنان حمایت نماییم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها