مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

پرداخت ۵۶۶۳ فقره وام ودیعه مسکن در همدان

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان با بیان اینکه بانک کشاورزی بیشترین و برترین عملکرد سیستم بانکی استان به لحاظ تعداد و مبلغ پرداختی را داراست، از پرداخت ۳۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۲۸ هزار متقاضی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۳۸۵۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، هوشنگ حیدرنژادیان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه ۹۵ درصد تسهیلات بانک کشاورزی در حوزه کشاورزی پرداخت شده است، افزود: در بخش تسهیلات روستایی ۵۰ درصد تکالیف بر عهده بانک کشاورزی بوده است.

وی اظهار کرد: مهمترین اولویت بانک کشاورزی طرح مردمی سازی یارانه هاست که تاکنون ۳۱۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۰۲۵ میلیارد ریال پرداخت شده و با این اقدام آرامشی در استان فراهم شد.

حیدرنژادیان با اشاره به اعتبارات بند الف تبصره ۱۸، ادامه داد: ۳۶۳۴ میلیارد ریال اعتبار بند الف تبصره ۱۸ به بانک کشاورزی ابلاغ شده که ۳۹۹۸ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال پرداخت شده که بالاتر از برنامه ابلاغی تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه محوری ترین بحث در بند الف تبصره ۱۸ موضوع گلخانه‌ها بوده است، گفت: در سال جاری ۱۶۳۳ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۹ هکتار گلخانه در استان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: در سال جاری ۱۲۹۵ میلیارد ریال غرامت به فعالان کشاورزی برآورد شده که تاکنون ۹۷۰ میلیارد ریال معادل ۸۰ درصد محقق شده است.

وی با بیان اینکه در بند خ ماده ۳۳ به منظور حمایت از آسیب دیدگان بخش کشاورزی ۷۳۴ هزار و ۹۱۹ میلیارد ریال ابلاغ شده است، افزود: تاکنون ۸۷.۸ درصد از این اعتبارات یعنی ۷۱۶ میلیارد ریال برای ۵۷۹۵ نفر جذب شده است.

وی با اشاره به پرداخت بهای گندم، اظهار کرد: ۳۱۷ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد که مبلغ ۳۸ هزار میلیارد ریال در کوتاه ترین زمان پرداخت شد.

حیدرنژادیان با بیان اینکه بانک کشاورزی همدان در هشت ماهه امسال رتبه برتر مدیریت بانک های کشاورزی کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: در زمینه خرید ادوات کشاورزی ۷۸۰ میلیارد ریال ابلاغ شده که در حال پیگیری برای جذب این اعتبارات هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها