شش مرد تبعه افغانستان که زن ایرانی را در دام سیاه خود گرفتار کرده و بدون توجه به التماس‌هایش او را مورد تعرض قرار داده بودند با تایید حکم اعدام‌شان در یک قدمی چوبه دار قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۳۹۳۲۶۹

به گزارش جام‌جم آنلاین، راز جنایت سیاه اعضای این باند شانزدهم مهر سال۹۸ همزمان با شکایت زن جوانی در پلیس آگاهی تهران فاش شد‌‌. تحقیقات مقدماتی نشان داد، او وقتی قصد خرید خانه‌باغی را داشته، در دام مهاجمان افغان قرار گرفته و از سوی آنها مورد آزارواذیت قرارگرفته است‌. مالک این خانه‌باغ، ملک را برای فروش آگهی کرده بوده که نگهبان آنجا با سوء‌استفاده از این موضوع با همدستانش شاکی را در دام شیطانی‌شان گرفتار کردند.

هفت متهم بازداشت شده در تحقیقات به جرایم‌شان اعتراف کردند و گفتند که اموال شاکی زن را هم به سرقت بردند. پرونده آنها مدتی بعد برای محاکمه به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در ابتدای جلسه دادگاه شاکی به تشریح بلایی که سرش آمده بود پرداخت و گفت‌: در خانه‌باغی در فرحزاد تهران مورد آزارو‌اذیت شیطانی اعضای این باند قرار گرفتم. به‌دنبال خرید ملک بودم که هنگام بررسی آگهی‌ها از ملکی در فرحزاد خوشم آمد. با شماره در آگهی تماس گرفتم و بعد برای بازدید به آنجا رفتم. نگهبان افغان خانه‌باغ در آنجا بود و در را باز کرد و مدعی شد مالک هم در مسیر است. چند دقیقه‌ای منتظر ماندم اما از مالک خبری نشد. به همین دلیل تصمیم گرفتم از آنجا بیرون بروم که نگهبان با تهدید و زور مرا در اتاقی حبس کرد. بعد با هموطنان دیگرش تماس گرفت و آنها نیز به آنجا آمدند. هفت نفرشان مرا مورد آزارواذیت قرار دادند‌. حتی پول و گوشی‌ام را سرقت کردند. فیلمی را به من نشان دادند که مربوط به آزار‌و‌اذیت و قتل دختر جوانی بود. می‌گفتند این دختر را کشته‌اند و در همان باغ دفن کرده‌اند. اگر مقاومت کنم همین بلا سر من می‌آید. پس از چند ساعت توانستم از خانه‌باغ فرار کنم.»

در ادامه متهمان در جایگاه قرار گرفته و به دفاع از خود پرداختند. شش نفر از آنها اتهامات‌شان را قبول کردند اما هفتمین متهم منکر آزار‌و‌اذیت این زن شد و گفت: «من در خانه‌باغ حضور داشتم اما این زن را آزار نداده و حتی تلاش کردم هموطنانم را راضی کنم، تا او را رها کنند.»

پس از رسیدگی به این پرونده، قضات دادگاه شش نفر از متهمان را گناهکار شناخته و آنها را به اعدام محکوم کردند. هفتمین متهم نیز تبرئه شد. با اعتراض متهمان به رای دادگاه، پرونده آنها به دیوان‌عالی کشور ارسال شد که قضات آنجا حکم مجازات را تایید کردند. بنابراین پرونده شش مرد آزار‌گر دیروز نزد موسی رضا‌زاده، قاضی شعبه دوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد تا بعد از تشریفات قانونی اجرا شود.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها