کد خبر: ۱۳۹۲۵۳۵
نویسنده مصطفی جعفریحیی - کارشناس رسانه

برنامه «به خانه برمی‌گردیم» برنامه‌ای است برای همه فارسی‌زبانان سراسر دنیا. این برنامه هر روز از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۶و ۲۰دقیقه با اجرای مجریانی همچون قاسم بی‌نیاز، محمد نظری، حسین مولایی، راحله امینیان، فوژان احمدی، زینب پورابراهیم و المیرا سماواتی روی آنتن می‌رود.

برنامه «به خانه برمی‌گردیم» قدیمی‌ترین و پرآوازه‌ترین برنامه خانواده‌محور رسانه‌ملی است. این برنامه که از سال۱۳۷۷ تاکنون روی آنتن می‌رود، الگویی برای شبکه‌های استانی شد تا تقریبا اکثر این شبکه‌ها برنامه‌ای به سبک و سیاق به خانه برمی‌گردیم با محوریت خانواده و سبک‌زندگی را روانه آنتن کنند. این برنامه عصرگاهی با آیتم‌هایی نظیر پزشکی، هنری و آشپزی، مخاطبان بی‌شماری را همراه خود می‌کند و چون در گذشته به دلیل امکانات محدود و نبود فضای فجازی، امکان آموزش‌های هنری و آشپزی کمتر بود، به خانه برمی‌گردیم توانست خیلی زود جای خود را در خانواده‌های ایرانی باز کند و همچنان این بخش‌ها طرفداران پیگیر و بی‌شماری دارد. همچنین با توجه به اهمیت موضوع سلامت هموطنان، چهار بخش ویژه سلامت معنوی، جسم، روان و اجتماع نیز در این برنامه دیده شده است. حس اعتماد مخاطبان به کارشناسان این برنامه از مهم‌ترین سرمایه‌های معنوی سازمان به‌شمار می‌رود و این‌که بیننده با خیالی آسوده محتوای مورد نیاز خود را در بخش‌های مهم پزشکی دریافت کند، انگیزه تیم تولید برنامه را مضاعف می‌کند. بسیاری از هنرمندانی که در این برنامه حضور دارند، افرادی هستند که صدها کیلومتر از پایتخت دور هستند اما به‌دلیل عشق و علاقه‌ای که به این برنامه دارند، همواره به خانه برمی‌گردند و آموزش‌های هنری خود را برای بینندگان به بهترین شکل و فرم ارائه می‌کنند. این حضور و این جدیت در ارائه کار هنری، بسیاری از اینها را به یک کارآفرین نمونه یا تولیدکننده برجسته تبدیل کرده است.
«به خانه برمی‌گردیم» همه اجزای یک خانواده ایرانی ـ اسلامی را در خود دارد و حضور توامان مجریان خانم و آقا در میز آشپزی برنامه با هدف ترسیم فضای گرم یک خانواده اصیل ایرانی است. همچنین طراحی اتاق کودک و اضافه‌شدن کودکان در برنامه، فضای خانوادگی به خانه برمی‌گردیم را گرم‌تر و صمیمی‌تر کرده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها