مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام :

طرح خانه مادری طی ایام فاطمیه در ایلام اجرا می‌شود

مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام گفت: طرح «خانه مادری» طی ایام فاطمیه در ایلام اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۲۲۱۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ مریم بیگ محمدی افزود: اجرای طرح «خانه مادری» برای ترویج فرهنگ فاطمی را یکی از برنامه‌های ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان ایلام اعلام کرد و افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) برنامه‌های مردمی مختلفی توسط اعضای ستاد پیشنهاد شده که از اهم آنها می‌توان به اجرای طرح خانه مادری اشاره کرد.


وی گفت: مادر به عنوان ستون و مدیر درونی خانواده است از این رو مفهوم خانه مادری برای محافل عزاداری ایام فاطمیه انتخاب شد تا هر کدام از حلقه‌ها و گروه‌های بانوان که می‌توانند در این زمینه با ایجاد محفل‌های مختلف جریان فاطمی را تحکیم و استحکام ببخشند در این طرح مشارکت داشته باشند.


کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی ایلام ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوعاتی از قبیل تبیین مکتب فاطمی و قیام حضرت زهرا (س)، تبیین جایگاه معنوی و سیاسی حضرت زهرا (س)، تبیین ولایت اجتماعی حضرت زهرا (س)، حضرت زهرا (س) بنیان گذار مکتب مقاومت و اعتراض در برابر انحراف در جامعه اسلامی، سبک زندگی حضرت زهرا (س)، مکتب تربیتی حضرت زهرا (س)، حضرت زهرا الگوی حضور و مشارکت اجتماعی زن مسلمان و تلاش بانوان برای احیای خانه مادری (هیئت ما خانه مادری ماست) به دبیرخانه پویش «حرف آورد» ارسال کنند.


وی اضافه کرد: آثار ارسالی باید در قالب: عکاسی، نقاشی، دلنوشته، پادکست، ویدئو، کلیپ، موشن و صوت به مدت ۱ الی ۳ دقیقه‌ای، به آیدی پیام رسان های ایتا alamdar94 ارسال کنند.


بیگ محمدی تاکید کرد: به بانوان و دختران فعالی که بهترین و بیشترین آثار در خصوص ایام فاطمیه ارسال کنند هدایایی از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام اهدا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها