میز خدمت دادگستری هرمزگان برای رسیدگی به مشکلات و مطالبات رانندگان، کامیونداران و فعالان حوزه حمل و نقل در پایانه حمل بار بندرعباس برپا شد.
میز خدمت دادگستری هرمزگان برای رسیدگی به مشکلات و مطالبات رانندگان، کامیونداران و فعالان حوزه حمل و نقل در پایانه حمل بار بندرعباس برپا شد.
کد خبر: ۱۳۹۱۰۱۰

هرمزگان-جام جم انلاین-میز خدمت دادگستری هرمزگان برای رسیدگی به مشکلات و مطالبات رانندگان، کامیونداران و فعالان حوزه حمل و نقل در پایانه حمل بار بندرعباس برپا شد.

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: مطالبات مطرح شده از سوی رانندگان و فعالین عرصه حمل و نقل و تصمیمات اتخاذ شده در جریان این دیدار را به منظور تسریع در روند رسیدگی به آن‌ها و احقاق حقوق مراجعان با دیگر مسئولان عالی استان مطرح خواهیم کرد تا درنتیجه هم افزایی و هماهنگی میان دستگاه‌های متولی، روند رسیدگی به امور تسریع شود.


مجتبی قهرمانی افزود: دستورات ویژه‌ای درباره نحوه توزیع بار و تخصیص امکانات رفاهی و بهداشتی به رانندگان و کامیونداران صادر شد.


وی گفت: با توجه به اینکه بیشتر موارد مطرح شده در دیدار با رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل مربوط به حوزه حقوق عامه است به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مأموریت داده شد تا با تعیین قاضی ویژه رسیدگی به امور حمل و نقل، تمهیدات لازم را برای ارتباط مستقیم با فعالان این عرصه و رفع مسائل و مشکلات آن‌ها اتخاذ نماید.

 

قهرمانی با اشاره به نقش مهم فعالان عرصه حمل و نقل در توسعه اقتصادی کشور از همراهی همیشگی رانندگان شریف، کامیونداران و فعالان این حوزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف و در مسیر خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها