مرحله‌ سوم رقابت‌ های جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد

صعود سایپا، آرمان‌ گهر بدون خلق شگفتی

تمرین جداگانه مطهری برای گلزنی در دربی

روزهای آبی «ارسلان»

از لحظه قرار گرفتن نام ارسلان مطهری در فهرست مازاد تا اعلام خروج نام او از این فهرست توسط ساپینتو و ثبت رکوردی جدید چند ماه طول کشید. مطهری ابتدای فصل قرار بود از استقلال جدا شود و جای خود را به کاوه رضایی بدهد. اتفاقی که نیفتاد تا او هفته اول مقابل سپاهان به میدان برود اما پس از آن، هفته‌ها نیمکت‌نشین باشد. ساپینتو حتی اجازه تمرین به امیر ارسلان مطهری را نداد اما مطهری با گلزنی مقابل تیم نساجی در بازی سوپرجام همه چیز را به نفع خود تغییر داد.
کد خبر: ۱۳۹۰۵۸۳
نویسنده یگانه عصاری - گروه ورزش

تبدیل به قهرمان استقلال شد و حالا در فاصله چند روز مانده به دربی از اردوی استقلال خبر می‌رسد که ساپینتو روی گلزنی او در دربی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

از اخراج تا قهرمانی: پس از قرار گرفتن نام مطهری در فهرست مازاد استقلال و با وجود مخالفت ساپینتو، او هر روز کنار زمین حضور پیدا می‌کرد. موضوعی که باعث عصبانیت سرمربی تیم شد اما مطهری زیر بار تمرین نکردن نرفت. او تا هفته یازدهم فقط در چهار مسابقه و به مدت ۱۳۱دقیقه برای استقلال بازی کرد تا در نهایت در بازی سوپرجام گل حساس و قهرمانی را برای تیمش بزند و اشک‌هایش سوژه رسانه‌ها شود. پس از این گل ساپینتو اعلام کرد که مطهری درس بزرگی برای دیگر بازیکنان است و آنها باید جنگیدن را از او یاد بگیرند. او همچنین اعلام کرد برای نیم فصل دوم نیازی به مهاجم ندارد و با جدایی هیچ بازیکنی از این تیم موافق نیست. به این ترتیب مطهری در نیم فصل دوم هم در جمع آبی‌پوشان باقی خواهد ماند.

ثبت یک رکورد تازه: مطهری با گلی که مقابل نساجی در سوپرجام فوتبال ایران به ثمر رساند، به رکوردی کاملا منحصر به فرد در تاریخ باشگاه استقلال دست یافت و تبدیل به اولین بازیکنی شد که در تمام تورنمنت‌های رسمی با پیراهن این تیم گلزنی کرده است. او پیش از این در بازی‌های لیگ‌برتر، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی شده و حالا تنها بازیکن تاریخ استقلال است که سابقه گلزنی در تمام تورنمنت‌ها را دارد. گل او در سوپرجام حالا او را نجات داده تا پس از این در صفحه مجازی‌اش بنویسد:«صبر، آتش را گلستان می‌کند».

تمرین اختصاصی برای دربی: از اردوی استقلال خبر می‌رسد ساپینتو تمرین سرزنی جداگانه‌ای برای او در نظر گرفته و این یعنی سرمربی تیم حساب ویژه‌ای روی گلزنی مطهری در دربی دارد. البته دست سرمربی استقلال برای انتخاب مهاجم نوک تیمش در دربی باز است و به‌جز مطهری، نفرات دیگری هم هستند که می‌توانند در خط حمله استقلال به میدان بروند اما با توجه به نمایش خوب مطهری در بازی‌های اخیر استقلال و سابقه گلزنی او در دربی، احتمالا مربی پرتغالی به این بازیکن برای دربی اعتماد خواهد کرد و مطهری می‌تواند یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان مهم‌ترین بازی لیگ‌برتر باشد.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها