حکم ۱۰۵ مالباخته کامیون داران اسلامشهر

حکم پرونده کثیرالشاکی کامیون‌داران تایید شد

ایرج عباسی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۸۸۳۵۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کشور از زحمات فرج الله افشار تقدیر و به جای وی ایرج عباسی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز معرفی شد.

در این مراسم رئیس کل دادگستری استان البرز ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت شهدای امنیت در ادامه به اهمیت و کارکرد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح پرداخت و گفت: وظایف، تکالیف و مسئولیت‌های متعددی بر عهده این نهاد گذاشته شده است، ولی نمی‌توان در بررسی این جایگاه، به نقش و اهمیت نیرو‌های مسلح بی توجه بود.

فاضلی هریکندی افزود: تنوع ماموریت ها، نوع اختیارات قانونی، اقتداری که به موجب قانون نیرو‌های مسلح اعم از نیرو‌های نظامی، انتظامی، اطلاعاتی، و امنیتی دارند جایگاه ویژه‌ای است که مجموع این ماموریت‌ها و اقتداری که دارند دو نوع خروجی می‌تواند داشته باشد یعنی اگر به درستی از این ظرفیت‌ها استفاده شود تضمین کننده حقوق مردم و تحقق امنیت خواهد بود و اگر در آن مسامحه یا خطا و تعمدی باشد منجر به تضییع حقوق مردم خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه تضعیف اقتدار و جایگاه نیرو‌های مسلح در عملکرد آن‌ها موثر است، تصریح کرد: از ویژگی‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح این است که در کنار لزوم برخورد قانونمند با جرایم به نحوی اقدام نماید که نسبت به جایگاه نیرو‌های مسلح آسیب نرسد و در عین حال نیز حقوق مردم و اشخاص متضرر از جرم و نیز سازمان حفظ شود.

رئیس شورای قضایی استان البرز با تبیین نقش نظارتی و پیشگیری در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان به عنوان عضو شورای قضایی استان، نقش و جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها