به گزارش خبرنگار جام جم البرز، ۳۰آبان نشست اصحاب رسانه با مسئولین مرکز خیریه مهرسهیلا در آستانه بهره برداری ازآزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک سرطان تشکیل گردید.
به گزارش خبرنگار جام جم البرز، ۳۰آبان نشست اصحاب رسانه با مسئولین مرکز خیریه مهرسهیلا در آستانه بهره برداری ازآزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک سرطان تشکیل گردید.
کد خبر: ۱۳۸۷۷۰۰
نویسنده حسن رئیسی خبرنگار جام جم البرز

به گزارش خبرنگار جام جم البرز، ناصر امینی مدیر مسئول موسسه خیریه مهرسهیلا با تقدیر از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در این نشست گفت:این موسسه از سال ۱۳۹۴ کار خود را به صورت رسمی شروع کرده است و اصالتش حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و با هدف آموزش،پیشگیری و درمان راه خود راادامه میدهد.

آقای امینی تاکید کرد:در طی این چند سال این مجموعه توانسته بیش از ۱۵۰۰ بیمار مبتلا به سرطان را تحت پوشش خود قرار دهد و خدماتی همچون کلاس های آموزشی در حوزه روانشناسی و تغذیه و اقداماتی دیگر به این عزیزان ارائه میشود زیرا ما اعتقاد داریم دارو به تنهایی برای درمان این بیماری کافی نیست.

در ادامه این نشست دکتر نکوئیان عضو هیئت مدیر موسسه مهر سهیلا به پرسش های اصحاب رسانه درباره فعالیت های موسسه و بهره برداری آزمایشگاه مولکولی و ژنتیکی این مجموعه پاسخ داد و گفت:موسسه مهرسهیلا یکی از اهدافی را که دنبال میکند شناخت بهتر خود سرطان است یعنی غیر از اینکه قرار است به بیماران سرطانی کمک کند و خدمات مشاوره ایی،دارویی و پزشکی انجام شود،رسالت دیگری هم برای خودش در نظر دارد که شناخت علمی و پزشکی بیماری سرطان است تا بتوانیم تشخیص ها،تجویزهای اختصاصی و پیگیری سلامت بیماران موثری داشته باشیم.

ایشان در ادامه سخنان خود اضافه کرد:در سال گذشته تصمیم گرفته شد یک آزمایشگاه تحقیقاتی سرطان راه اندازی شود و به همت بلند خیرین،هیئت امنا و تصمیماتی که در هیئت مدیره گرفته شد این آزمایشگاه تجهیز شود.با همراهی این عزیزان توانستیم یک آزمایشگاه تحقیقاتی مولکولی و ژنتیکی سرطان را به صورت هدفمند و برای انجام طرح های مولکولی و مخصوصا ژنتیکی پیشرفته در خدمت پزشکان گ،محققین و دانشگاه ها باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها