فقط از بچه‌پولدارها سرقت می‌کردم
گفت‌و‌گو با دزد حرفه‌ای خودروهای گران‌قیمت

فقط از بچه‌پولدارها سرقت می‌کردم

دزد حرفه‌ای که بعد از مصرف قرص‌های روانگردان مثل مرد عنکبوتی از دیوار ساختمان‌ها بالا می‌رفت و از طریق پنجره وارد خانه می‌شد، با دزدیدن طلا از آنجا فرار می‌کرد.
کد خبر: ۱۳۸۴۷۵۰
به گزارش جام جم آنلاین ، دوازدهم مرداد امسال خانواده‌ای که در غرب تهران در خانه ویلایی زندگی می‌کردند وقتی از سفر به خانه بازگشتند دیدند که قفل در تخریب شده، همه‌جا به‌هم‌ریخته و ۲۰۰میلیون طلا سرقت شده است. با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و ماجرای سرقت را اطلاع دادند. همزمان با حضور ماموران در خانه و بررسی‌های اولیه اثرانگشتی را یافتند که روی دیوار‌ها نیز وجود داشت.

پرونده این سرقت در شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران تشکیل شد و ماموران اداره پنجم پلیس آگاهی جست‌وجو‌ها را آغاز کردند. آن‌ها در جریان بررسی اثرانگشت به‌جا‌مانده و تطبیق آن با اثرانگشت افراد سابقه‌دار متوجه شدند اثرانگشت متعلق به فرشید، دزد حرفه‌ای خانه‌هاست. وی مدام مخفیگاهش را تغییر می‌داد و دسترسی به او وجود نداشت. این درحالی‌بود که افراد دیگری که ساکن غرب تهران بودند با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت می‌کردند که در نبودشان دزد به خانه‌های‌شان دستبرد زده و بعد از تخریب قفل در‌ها ۱۰۰ تا ۳۰۰میلیون تومان طلا دزدیده است. یکی از شاکیان از قهرمانان سابق کشورمان در رشته بوکس بود که دزد از خانه او نیز ۳۰۰میلیون طلا برده بود.

دو روز قبل متهم ۳۳ساله بازداشت شد و بعد از انتقال به پلیس آگاهی گفت: چهار بار به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو و سرقت طلا از خانه‌ها زندانی شدم. آخرین بار بیش از هفت سال بابت دزدی از خانه زندانی شدم. سه ماه قبل آزاد شدم. دوباره سرقت‌ها را شروع کردم. این‌بار قبل از سرقت قرص‌های توهم‌زا و روانگردان مصرف می‌کردم و مثل مردعنکبوتی از دیوار خانه‌ها بالا می‌رفتم و سرقت می‌کردم. دوست خلافکارم در خیابان کشیک می‌داد تا اگر صاحبخانه و پلیس آمد به من اطلاع دهد. بعد از ورود به خانه قهرمان بوکس قصد داشتم مدال‌هایش را سرقت کنم، اما نتوانستم و فقط طلا‌های موجود در خانه را سرقت کردم.

پرونده این سارق در شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در دست بررسی است و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم وی و شناسایی و بازداشت همدست فراری این سارق حرفه‌ای ادامه دارد.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها