مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان خبر داد:

اجرای بیش از 2 هزار برنامه به مناسبت سوم و چهارم خرداد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

یادمان پارک شهید صباغان اهواز میزبان شهید گمنام دانش آموز خواهد بود

سردار مرادحاجتی گفت: با همت شهردار کلانشهر اهواز و با همراهی شهردار منطقه یک و سازمان آرامستان های شهرداری، شاهد آماده سازی این مکان برای تدفین شهید گمنام هستیم.
کد خبر: ۱۳۸۴۷۳۴

خوزستان - جام جم آنلاین : به گزارش خبرنگار روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در بازدیدی میدانی از آماده سازی و تکمیل یادمان شهید گمنام 18 ساله دوران دفاع مقدس در پارک شهید صباغان اهواز خبر داد و اظهار داشت: با همت شهردار کلانشهر اهواز و با همراهی شهردار منطقه یک و سازمان آرامستان های شهرداری، شاهد آماده سازی این مکان برای تدفین شهید گمنام هستیم.

وی افزود: با توجه به این که پارک شهید صباغان در مرکز شهر اهواز و در جوار میدان شهدا و همچنین روبروی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قرار دارد قصد داریم با تشییع و تدفین این شهید گمنام، فضای این پارک را به محفلی برای شهروندان عزیز تبدیل کنیم که قصد دارند اوقات شان را در کنار مرقد شهدا بگذرانند.

سردار مرادحاجتی گفت: پیکر مطهر شهید گمنام 18 ساله روز یکشنبه 8 آبان با حضور جامعه دانش آموزی استان و دیگر شهروندان اهوازی تشییع و طی مراسمی پس از اقامه نماز در حرم علی بن مهزیار اهوازی در این یادمان به خاک سپرده می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها