رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در گفتگو با المیادین تأکید کرد:

ضرورت توقف اتهام زنی علیه ایران | پایبندی به برجام به شرط لغو تحریم

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این‌که رفتار و گفتار آمریکایی‌ها با یکدیگر متناقض است، گفت: سه روز پیش پیامی بین ما و طرف آمریکایی منعقد شد و ما پیامی از سوی آمریکایی‌ها در ارتباط با توافق (هسته‌ای) دریافت کردیم.
کد خبر: ۱۳۸۴۱۱۳
به گزارش جام جم آنلاین ، حسین امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آمریکایی می‌گویند در حال حاضر رسیدن به توافق و احیای برجام در دستور کار آمریکا قرار ندارد، اظهار کرد: رفتار و گفتار آن‌ها با یکدیگر متناقض است سه روز پیش پیامی بین ما و طرف آمریکایی منعقد شد و ما پیامی از طرف آن‌ها دریافت کردیم. آمریکایی‌ها در تبادل پیام‌ها حتی تعجیل دارند که هرچه زودتر به نقطه توافق برسیم.

وی ادامه داد: ما به صراحت اعلام کرده‌ایم که باید موارد اتهامی که آژانس در حوزه هسته‌ای مطرح کرده حل و فصل شود و ما حاضر به توافقی نیستیم که بعدا مانند استخوان لای زخم مانده، دائم آژانس بخواهد از مسیر سیاسی و به بهانه این موارد اتهامی فشار‌هایی را به ایران وارد کند.

وی در ادامه گفت: تبادل پیام آمریکایی‌ها با ما ادامه دارد و از سویی دیگر آن‌ها تلاش می‌کنند در مسائلی که این روز‌ها در ایران جریان داشته بدمند و فکر می‌کنیم آن‌ها به دنبال این هستند که با اعمال فشار‌های روانی و سیاسی بخواهند در مذاکرات امتیاز بگیرند.(ایسنا)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها