مراسم تجلیل از فعالان حوزه اربعین در جنوب غرب استان تهران با حضور مسئولین و موکب داران در جبهه فرهنگی اجتماعی جنوب غرب استان تهران برگزار و از ۵۰ موکب و فعال حوزه اربعین تقدیر گردید.
کد خبر: ۱۳۸۳۹۰۷

این مراسم با حضور حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر، حجت الاسلام محمدی امام جمعه واوان و دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی جنوب غرب استان تهران، اسد الله تقی زاده مدیر کل بازرسی استانداری تهران، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر، نماینده مردم اسلامشهر، جانشین سپاه اسلامشهر و رئیس و برخی از اعضای شورای شهر، رئیس آموزش و پرورش، رئیس امور مساجد و خادمین مواکب جنوب غرب استان تهران در ایام اربعین حسینی در سالن همایش های جبهه فرهنگی در اسلامشهر برگزار گردید.

در این همایش حدود ۵۰ خادم و موکب از جمله:

موکب پیامبر اعظم از رباط کریم ویژه زوار پاکستانی در مرز چابهار
موکب شباب ابالحسن اسلامشهر در مسیر پیاده روی اربعین
موکب احباب الحسین اسلامشهر در ‌کربلای معلی
موکب خادمین نجف تا کربلا در مسیر پیاده روی
موکب استانداری تهران در نجف اشرف
موکب فاطمه الزهرا بهارستان در کربلای معلی
موکب رزمندگان تیپ فاطمیون در مرز شلمچه
موکب فاطمه الزهرا جنوب غرب استان تهران در کربلای معلی سدره و مجتمع فردوس
سازمان اتوبوس رانی و سازمان فرهنگی برای اعزام زائرین و مراسم جاماندگان اربعین حسینی

و برخی دیگر از خادمین، موکب داران و مسئولین شهرستانی که در ایام اربعین حسینی زحماتی را کشیده بودند از طرف جبهه فرهنگی اجتماعی جنوب غرب استان تهران و ستاد اربعین شهرستان اسلامشهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در این برنامه فرماندار اسلامشهر نیز به سخنرانی پرداخته و در ادامه از فرزند شهید مدافع امنیت حسین تقی پور و جانباز مدافع امنیت هادی محبی از موکب شباب ابالحسن (ع) تقدیر گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها